Organizacja gr-al Transport osiągnęła 4 627 618 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 615 706 zł. Pozostałe przychody to 11 911 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 817 498 zł.
Zysk netto wyniósł 798 208 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 542 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 627 618 zł w 2024 roku.
• 3 598 965 zł w 2023 roku.
• 2 360 685 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 268 857 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 798 208 zł w 2024 roku.
• 169 759 zł w 2023 roku.
• 249 413 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT gr-al Transport wynosi 831 tys. zł.
EBITDA gr-al Transport wynosi 844 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
279 707 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 830 762 zł w
2024 roku.
• 238 422 zł w
2023 roku.
• 248 917 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
284 040 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 843 762 zł w
2024 roku.
• 0 zł w
2023 roku.
• 248 917 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji gr-al Transport wynosi 7 007 634 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
729 725 zł a 11 569 044 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 335 878 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 007 634 zł w 2024 roku.
• 3 393 952 zł w 2023 roku.
• 2 755 979 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji gr-al Transport wynosi 2,90%. To oznacza, że firma ma szansę 2,90% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,587% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,90% w 2024 roku.
• 2,91% w 2023 roku.
• 2,91% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji gr-al Transport wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
gr-al Transport charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla gr-al Transport wynosi 186 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 125 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 313 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 125 tys. zł a 313 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
62 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 186 tys. zł w 2024 roku.
• 92 tys. zł w 2023 roku.
• 64 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 125 tys. zł w 2024 roku.
• 34 tys. zł w 2023 roku.
• 37 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 313 tys. zł w 2024 roku.
• 147 tys. zł w 2023 roku.
• 94 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 712 192
zł.
Koszty operacyjne gr-al Transport wyniosły 3 784 944
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
237 397 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 712 192 zł w 2024 roku
• 660 544 zł w 2023 roku
• 334 302 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów gr-al Transport wyniosła 1 566 747 zł.
a
ktywa trwałe to 80 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 486 747 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 566 747 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 972 967 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 593 780 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 511 970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 566 747 zł w 2024 roku.
• 1 016 509 zł w 2023 roku.
• 501 277 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 82%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania gr-al Transport wyniosły 593 780 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 566 747 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 186 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 593 780 zł w 2024 roku
• 595 701 zł w 2023 roku
• 255 228 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 24.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja gr-al Transport wykazała przychody na poziomie 4 627 618 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku