SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Tworzenie audiobooków oraz planowanie przestrzeni budowlanej
Ugly True Media to firma zajmująca się szerokim zakresem działalności związanej z mediami, publikacjami oraz marketingiem. Specjalizuje się w pisaniu i wydawaniu książek oraz gier planszowych, a także oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu, które pomagają innym osiągnąć ich cele biznesowe. Głównymi członkiem zespołu jest Tomasz Markun, który jako pisarz i stand-uper zdobył uznanie dzięki swojej książce "Budowlanka czyli patologie polskiego budownictwa", a także poprzez tworzenie audiobooków i promowanie kultury czytelniczej. Dodatkowo firma angażuje się w organizację kampanii reklamowych oraz prowadzenie mediów społecznościowych dla klientów, co pozwala na szersze dotarcie do potencjalnych odbiorców. Ugly True Media oferuje również warsztaty motywacyjne i konsultacje wizerunkowe, a ich zespół tworzy silne relacje z profesjonalistami branży budowlanej, co wyróżnia ich na rynku. Firma stawia na jakość i efektywność, co widać w licznych sukcesach związanych z projektami wydawniczymi oraz kampaniami marketingowymi, które osiągają znacznie wyznaczone cele. Nieustannie poszukują nowych wyzwań, aby wprowadzać swoje pomysły w życie i przekształcać je w ciekawe projekty.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ugly true media osiągnęła 126 059 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 126 059 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 89 687 zł.
Zysk netto wyniósł 36 373 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 42 020 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 126 059 zł w 2023 roku.
• 119 374 zł w 2022 roku.
• 45 768 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 373 zł w 2023 roku.
• 21 318 zł w 2022 roku.
• -5828 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ugly true media wynosi 42 tys. zł.
EBITDA Ugly true media wynosi 42 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ugly true media wynosi 272 178 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
42 647 zł a 509 218 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 90 726 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 272 178 zł w 2023 roku.
• 180 224 zł w 2022 roku.
• 30 512 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ugly true media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 59 991
zł.
Koszty operacyjne Ugly true media wyniosły 84 033
zł.
Wynagrodzenia stanowią 71%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
19 997 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 59 991 zł w 2023 roku
• 29 149 zł w 2022 roku
• 9465 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
23.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
71% w 2023 roku
•
31% w 2022 roku
•
18% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ugly true media wyniosła 71 074 zł.
a
ktywa obrotowe to 71 074 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 71 074 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 56 863 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 211 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 71 074 zł w 2023 roku.
• 44 076 zł w 2022 roku.
• 10 619 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Marża operacyjna wyniosła 33%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ugly true media wyniosły 14 211 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 71 074 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 211 zł w 2023 roku
• 23 586 zł w 2022 roku
• 11 447 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ugly true media wykazała przychody na poziomie 126 059 zł.
Organizacja zarobiła 42 027 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5654 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 373 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1885 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5654 zł w 2023 roku
• 2663 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Ugly true media wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 wynosił on 0%.