FREEDOM BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000874757
NIP
8971886944
REGON
387758381

Podsumowanie

aktywa
339 tys.
przychód
419 tys.
zysk
82 tys.
wartość firmy
681 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. STANISŁAWA LESZCZYŃSKIEGO, 4
Kod pocztowy
50-078
Rejestracja
2020-12-21
Rozpoczęcie działalności
2020-12-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
freedombrands.pl
Email
hello@freedombrands.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI NIEZALEŻNIE OD PEŁNIONEJ PRZEZ NIEGO FUNKCJI. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOSOBOWEGO - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ JEJ REPREZENTACJI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Freedom brands osiągnęła 419 374 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 417 319 zł. Pozostałe przychody to 2055 zł.
Całkowite koszty wyniosły 334 977 zł.
Zysk netto wyniósł 82 342 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 209 687 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 419 374 zł w 2022 roku.
• 214 460 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 41 171 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 82 342 zł w 2022 roku.
• 8411 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Freedom brands wynosi 681 389 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 72 439 zł a 1 152 788 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 340 694 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 681 389 zł w 2022 roku.
• 180 367 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Freedom brands wyniosła 338 531 zł.
a
ktywa obrotowe to 338 531 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 338 531 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 96 585 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 241 946 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 169 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 338 531 zł w 2022 roku.
• 197 455 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 85%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Freedom brands wyniosły 241 946 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 338 531 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 120 973 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 241 946 zł w 2022 roku
• 192 455 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Freedom brands wykazała przychody na poziomie 419 374 zł.
Organizacja zarobiła 90 486 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8144 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 82 342 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4072 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8144 zł w 2022 roku
• 732 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Freedom brands wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gasiunas Viktoras posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Przybylska Dorota posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.