Organizacja Truck M&a osiągnęła 408 061 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 406 115 zł. Pozostałe przychody to 1945 zł.
Całkowite koszty wyniosły 447 131 zł.
Strata netto wyniosła 41 015 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 102 015 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 408 061 zł w 2024 roku.
• 378 633 zł w 2023 roku.
• 378 633 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -41 015 zł w 2024 roku.
• -16 801 zł w 2023 roku.
• -16 801 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck M&a wynosi -43 tys. zł.
EBITDA Truck M&a wynosi -43 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck M&a wynosi 272 040 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 020 152 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 68 010 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 272 040 zł w 2024 roku.
• 252 422 zł w 2023 roku.
• 252 422 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck M&a wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,062% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Truck M&a charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 111 147
zł.
Koszty operacyjne Truck M&a wyniosły 449 076
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
27 787 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 111 147 zł w 2024 roku
• 212 182 zł w 2023 roku
• 212 182 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2024 roku
•
54% w 2023 roku
•
54% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck M&a wyniosła 524 675 zł.
a
ktywa trwałe to 23 678 zł.
a
ktywa obrotowe to 500 997 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 524 675 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -65 260 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 589 936 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 131 169 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 524 675 zł w 2024 roku.
• 167 362 zł w 2023 roku.
• 172 665 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 63%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck M&a wyniosły 589 936 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 524 675 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 112%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 147 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 589 936 zł w 2024 roku
• 191 607 zł w 2023 roku
• 180 110 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 112% w 2024 roku
• 114% w 2023 roku
• 104% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck M&a wykazała przychody na poziomie 408 061 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku