SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU USTANOWIENIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓLKI, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Fse logistic spólka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacj osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
• 1 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
• -479 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fse logistic spólka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacj wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fse logistic spólka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacj wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2025 roku.
• 0,15% w 2024 roku.
• 0,19% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2025 roku
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fse logistic spólka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacj wyniosła 102 475 zł.
a
ktywa obrotowe to 102 475 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 102 475 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -73 541 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 176 016 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 102 475 zł w 2025 roku.
• 102 475 zł w 2024 roku.
• 102 475 zł w 2023 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fse logistic spólka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacj wyniosły 176 016 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 102 475 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 172%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 176 016 zł w 2025 roku
• 176 016 zł w 2024 roku
• 176 016 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 172% w 2025 roku
• 172% w 2024 roku
• 172% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Fse logistic spólka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacj wykazała zysk netto większy niż 38% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 był on wyższy niż 38% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2025 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 wynosił on NaN%.