GOOD AD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000717618
NIP
5252738280
REGON
369432966

Podsumowanie

aktywa
94 tys.
przychód
359 tys.
zysk
41 tys.
wartość firmy
432 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PAŃSKA, 5
Kod pocztowy
00-124
Rejestracja
2018-02-06
Rozpoczęcie działalności
2018-02-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.goodad.com.pl
Email
katarzyna@goodad.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Good ad osiągnęła 358 730 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 358 585 zł. Pozostałe przychody to 145 zł.
Całkowite koszty wyniosły 318 037 zł.
Zysk netto wyniósł 40 548 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 192 739 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 358 730 zł w 2022 roku.
• 165 990 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 94 780 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 40 548 zł w 2022 roku.
• -54 231 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Good ad wynosi 432 171 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 30 825 zł a 896 825 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 321 098 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 432 171 zł w 2022 roku.
• 111 074 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Good ad wyniosła 94 434 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 31 474 zł.
a
ktywa obrotowe to 62 961 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 94 434 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 41 100 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 335 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 80 418 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 94 434 zł w 2022 roku.
• 14 016 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 429.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9937.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Good ad wyniosły 53 335 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 94 434 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 870 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 335 zł w 2022 roku
• 13 465 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 39.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Good ad wykazała przychody na poziomie 358 730 zł.
Organizacja zarobiła 40 548 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 40 548 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Good ad wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szczypa Katarzyna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wasilczuk Robert posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.