SOCIAL SELLING HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000715057NIP
5252736967REGON
369324521
Podsumowanie
aktywa
2 tys.
przychód
103 tys.
zysk
-43 tys.
wartość firmy
68 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DANIŁOWICZOWSKA, 18
Kod pocztowy
00-093
Rejestracja
2018-01-22
Rozpoczęcie działalności
2018-01-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI DO KWOTY 3.000,00 ZŁ UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, POWYŻEJ KWOTY 3.000,00 ZŁ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Organizacja Social selling hub osiągnęła 102 695 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 102 694 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 145 607 zł.
Strata netto wyniosła 42 914 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 51 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 695 zł w 2019 roku.
• 206 469 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -42 914 zł w 2019 roku.
• 37 766 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social selling hub wynosi 68 463 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 256 738 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 34 232 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 68 463 zł w 2019 roku.
• 320 784 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social selling hub wyniosła 2316 zł.
a
ktywa obrotowe to 2316 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2316 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -148 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2463 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2316 zł w 2019 roku.
• 53 774 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.