SOCIAL SELLING HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000715057
NIP
5252736967
REGON
369324521

Podsumowanie

aktywa
2 tys.
przychód
103 tys.
zysk
-43 tys.
wartość firmy
68 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DANIŁOWICZOWSKA, 18
Kod pocztowy
00-093
Rejestracja
2018-01-22
Rozpoczęcie działalności
2018-01-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI DO KWOTY 3.000,00 ZŁ UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, POWYŻEJ KWOTY 3.000,00 ZŁ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Social selling hub osiągnęła 102 695 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 102 694 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 145 607 zł.
Strata netto wyniosła 42 914 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 51 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 695 zł w 2019 roku.
• 206 469 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -21 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -42 914 zł w 2019 roku.
• 37 766 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social selling hub wynosi 68 463 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 256 738 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 34 232 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 68 463 zł w 2019 roku.
• 320 784 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Social selling hub wyniosła 2316 zł.
a
ktywa obrotowe to 2316 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2316 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -148 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2463 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2316 zł w 2019 roku.
• 53 774 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1,853%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29,086%.
Marża operacyjna wyniosła -40%.
Marża netto wyniosła -42%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -926.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14543 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Social selling hub wyniosły 2463 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2316 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 106%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1232 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2463 zł w 2019 roku
• 11 008 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 106% w 2019 roku
• 20% w 2018 roku
• 0% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Social selling hub wykazała przychody na poziomie 102 695 zł.
Organizacja zarobiła -42 914 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -42 914 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 6698 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Social selling hub wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Turniak Grzegorz posiada 61 udziałów, które stanowią 61% firmy.
Kamińska Aleksandra posiada 39 udziałów, które stanowią 39% firmy.
Największym udziałowcem od 03.03.2020 jest Turniak Grzegorz kontrolujący 61% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 06.05.2019 do 03.03.2020:
• Iwanowski Robert (39% udziałów)
• Kamińska Aleksandra (39% udziałów)
W okresie od 17.12.2018 do 06.05.2019 najwięcej udziałów posiadał Iwanowski Robert . Jego udziały w tym czasie wynosiły 29%.