Organizacja Fundacja polski instytut transportu drogoweg osiągnęła 788 093 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 785 696 zł. Pozostałe przychody to 2397 zł.
Całkowite koszty wyniosły 819 470 zł.
Strata netto wyniosła 33 775 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 181 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 788 093 zł w 2022 roku.
• 227 847 zł w 2021 roku.
• 485 619 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8108 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -33 775 zł w 2022 roku.
• -95 314 zł w 2021 roku.
• -51 234 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja polski instytut transportu drogoweg wynosi 525 395 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 970 231 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 113 943 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 525 395 zł w 2022 roku.
• 151 898 zł w 2021 roku.
• 323 746 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja polski instytut transportu drogoweg wyniosła 59 544 zł.
a
ktywa obrotowe to 59 544 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 59 544 zł.
f
undusz własny to -184 437 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 243 982 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 59 544 zł w 2022 roku.
• 31 354 zł w 2021 roku.
• 44 883 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja polski instytut transportu drogoweg wyniosły 243 982 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 59 544 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 410%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 60 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 243 982 zł w 2022 roku
• 182 016 zł w 2021 roku
• 100 232 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 100.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 410% w 2022 roku
• 581% w 2021 roku
• 223% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja polski instytut transportu drogoweg wykazała przychody na poziomie 788 093 zł.
Organizacja zarobiła -33 775 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -33 775 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Fundacja polski instytut transportu drogoweg wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Placówki wychowania przedszkolnego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA POLSKI INSTYTUT TRANSPORTU DROGOWEG