FOOD COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000671722
NIP
8952130122
REGON
366969424

Podsumowanie

aktywa
487 tys.
przychód
569 tys.
zysk
85 tys.
wartość firmy
738 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. LITEWSKA, 8
Kod pocztowy
51-354
Rejestracja
2017-03-31
Rozpoczęcie działalności
2017-03-31
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Food company osiągnęła 568 901 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 568 901 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 484 071 zł.
Zysk netto wyniósł 84 830 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 113 780 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 568 901 zł w 2022 roku.
• 443 400 zł w 2021 roku.
• 120 376 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 16 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 84 830 zł w 2022 roku.
• 49 137 zł w 2021 roku.
• -113 184 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Food company wynosi 737 926 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 19 338 zł a 1 422 253 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 146 835 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 737 926 zł w 2022 roku.
• 492 150 zł w 2021 roku.
• 80 251 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Food company wyniosła 486 943 zł.
a
ktywa trwałe to 317 135 zł.
a
ktywa obrotowe to 169 808 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 486 943 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 25 784 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 461 159 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 96 389 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 486 943 zł w 2022 roku.
• 458 103 zł w 2021 roku.
• 517 884 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 329%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 65.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Food company wyniosły 461 159 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 486 943 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 92 232 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 461 159 zł w 2022 roku
• 517 150 zł w 2021 roku
• 626 068 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 113% w 2021 roku
• 121% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Food company wykazała przychody na poziomie 568 901 zł.
Organizacja zarobiła 87 673 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2843 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 84 830 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 569 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2843 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Food company wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grzeszczuk Tomasz posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Szeliga Janusz posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.