FUNDACJA PROMOCJI POLSKO-CHIŃSKIEGO BIZNESU I KULTURYKRS
0000559003NIP
7010485439REGON
361571964
Podsumowanie
aktywa
235 tys.
przychód
273 tys.
zysk
230 tys.
wartość firmy
1,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PAŃSKA, 85
Kod pocztowy
00-834
Rejestracja
2015-05-20
Rozpoczęcie działalności
2015-05-20
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAJĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, W TYM PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU.
Organizacja Fundacja promocji polsko-chińskiego biznesu i kultur osiągnęła 273 165 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 237 165 zł. Pozostałe przychody to 36 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7518 zł.
Zysk netto wyniósł 229 648 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 273 165 zł w 2022 roku.
• 274 060 zł w 2021 roku.
• 84 538 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 90 919 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 229 648 zł w 2022 roku.
• 227 246 zł w 2021 roku.
• 26 622 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji polsko-chińskiego biznesu i kultur wynosi 1 276 687 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
175 986 zł a 3 215 067 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 219 918 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 276 687 zł w 2022 roku.
• 1 221 849 zł w 2021 roku.
• 162 846 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji polsko-chińskiego biznesu i kultur wyniosła 235 116 zł.
a
ktywa obrotowe to 235 116 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 235 116 zł.
f
undusz własny to 234 648 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 468 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 235 116 zł w 2022 roku.
• 210 994 zł w 2021 roku.
• 49 395 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 98%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 82%.
Marża netto wyniosła 84%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja promocji polsko-chińskiego biznesu i kultur wyniosły 468 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 235 116 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -53 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 468 zł w 2022 roku
• 37 449 zł w 2021 roku
• 103 095 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 78.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
• 209% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja promocji polsko-chińskiego biznesu i kultur wykazała przychody na poziomie 273 165 zł.
Organizacja zarobiła 229 648 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 229 648 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Fundacja promocji polsko-chińskiego biznesu i kultur wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA PROMOCJI POLSKO-CHIŃSKIEGO BIZNESU I KULTUR