TRADEMARK MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000440646
NIP
6692518086
REGON
321304473

Podsumowanie

aktywa
47
przychód
14 tys.
zysk
10 tys.
wartość firmy
50 tys.
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
KOSZALIN
Adres
SZCZECIŃSKA, 57 A
Kod pocztowy
75-122
Rejestracja
2012-11-19
Rozpoczęcie działalności
2012-11-19
Kapitał zakładowy
29643000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Trademark management osiągnęła 14 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3827 zł.
Zysk netto wyniósł 10 173 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -19 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 000 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 173 zł w 2022 roku.
• -3932 zł w 2021 roku.
• -2087 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Trademark management wynosi 50 027 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 142 429 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 224 574 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 027 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Trademark management wyniosła 47 zł.
a
ktywa obrotowe to 47 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 47 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -127 122 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 127 169 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 972 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 47 zł w 2022 roku.
• 3540 zł w 2021 roku.
• 17 408 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21,771%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła 73%.
Marża netto wyniosła 73%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4354.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 549 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Trademark management wyniosły 127 169 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 47 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 272,135%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 127 169 zł w 2022 roku
• 140 836 zł w 2021 roku
• 167 772 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54427 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 272135% w 2022 roku
• 3978% w 2021 roku
• 964% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Trademark management wykazała przychody na poziomie 14 000 zł.
Organizacja zarobiła 10 173 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 173 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Trademark management wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 4% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Fuhrmann posiada 29643 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 07.12.2020 jest Fuhrmann kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.04.2013 do 07.12.2020 był Fuhrmann kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 24.12.2012 do 16.04.2013 najwięcej udziałów posiadał Fuhrmann . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.