VIRAL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000385549
NIP
7831670066
REGON
301718760

Podsumowanie

aktywa
0
przychód
1 tys.
zysk
1 tys.
wartość firmy
5 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. MARII KONOPNICKIEJ, 16
Kod pocztowy
60-771
Rejestracja
2011-05-10
Rozpoczęcie działalności
2011-05-01
Kapitał zakładowy
15000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIE WOBEC OSÓB TRZECICH W IMIENIU SPÓŁKI MOŻE DOKONYWAĆ KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Viral marketing osiągnęła 1230 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 1230 zł.
Całkowite koszty wyniosły -1069 zł.
Zysk netto wyniósł 1069 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 205 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1230 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 36 223 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1069 zł w 2023 roku.
• -195 463 zł w 2022 roku.
• -1659 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Viral marketing wynosi 5098 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 14 973 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -22 929 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5098 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Viral marketing wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -111 514 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 111 514 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -32 788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 20 zł w 2022 roku.
• 95 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża netto wyniosła 87%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12015057.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Viral marketing wyniosły 111 514 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 111 514 zł w 2023 roku
• 112 478 zł w 2022 roku
• 9860 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 572991% w 2022 roku
• 10420% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Viral marketing wykazała przychody na poziomie 1230 zł.
Organizacja zarobiła 1069 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1069 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Viral marketing wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.00008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pusch Patryk posiada 81 udziałów, które stanowią 54% firmy.
Sierzputowski Konrad posiada 69 udziałów, które stanowią 46% firmy.
Największym udziałowcem od 10.09.2020 jest Pusch Patryk kontrolujący 54% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.02.2014 do 10.09.2020 był Sierzputowski Konrad kontrolując 46% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.10.2013 do 11.02.2014:
• Pusch Patryk (33% udziałów)
• Sierzputowski Konrad (33% udziałów)
• Neadoo (33% udziałów)