"POLSKA FUNDACJA PROMOCJI KULTURY MUZYCZNEJ" KRS
0000326130
NIP
7262606026
REGON
100649938

Podsumowanie

aktywa
19 tys.
przychód
232 tys.
zysk
7 tys.
wartość firmy
193 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
KIELCE
Adres
UL. JELENIOWSKA, 200
Kod pocztowy
25-564
Rejestracja
2009-03-19
Rozpoczęcie działalności
2009-03-19
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
srodowskaa@gmail.com
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE FUNDACJI, W TYM PREZES
Organ nadzoru
RADA PROGRAMOWA FUNDACJI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "polska fundacja promocji kultury muzycznej osiągnęła 231 698 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 172 300 zł. Pozostałe przychody to 59 398 zł.
Całkowite koszty wyniosły 164 882 zł.
Zysk netto wyniósł 7418 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 26 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 231 698 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 47 698 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7418 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 1204 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "polska fundacja promocji kultury muzycznej wynosi 192 599 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 8462 zł a 579 245 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 986 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 192 599 zł w 2023 roku.
• 2878 zł w 2022 roku.
• 39 331 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "polska fundacja promocji kultury muzycznej wyniosła 18 760 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 760 zł.
f
undusz własny to 11 282 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7477 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 760 zł w 2023 roku.
• 3838 zł w 2022 roku.
• 3622 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła -28%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "polska fundacja promocji kultury muzycznej wyniosły 7477 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 760 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7477 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "polska fundacja promocji kultury muzycznej wykazała przychody na poziomie 231 698 zł.
Organizacja zarobiła 7418 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7418 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja "polska fundacja promocji kultury muzycznej wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Artystyczna i literacka działalność twórcza".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki