PREMIUM BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000317515
NIP
5871660819
REGON
220701749

Podsumowanie

aktywa
80 tys.
przychód
95 tys.
zysk
86 tys.
wartość firmy
467 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
JASTRZĘBIA GÓRA
Adres
UL. ZYGMUNTA III, 11
Kod pocztowy
84-104
Rejestracja
2008-11-17
Rozpoczęcie działalności
2008-11-17
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Premium brands osiągnęła 95 371 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 285 zł. Pozostałe przychody to 80 086 zł.
Całkowite koszty wyniosły -70 437 zł.
Zysk netto wyniósł 85 721 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 17 123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 95 371 zł w 2022 roku.
• 11 711 zł w 2021 roku.
• 97 719 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 16 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 85 721 zł w 2022 roku.
• -55 273 zł w 2021 roku.
• 85 989 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Premium brands wynosi 466 801 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 60 336 zł a 1 200 095 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 88 695 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 466 801 zł w 2022 roku.
• 7808 zł w 2021 roku.
• 482 698 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Premium brands wyniosła 80 448 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 75 448 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 80 448 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 80 448 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 919 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 80 448 zł w 2022 roku.
• 85 628 zł w 2021 roku.
• 99 733 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 107%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 107%.
Marża operacyjna wyniosła 37%.
Marża netto wyniosła 90%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 80 448 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 90 901 zł w 2021 roku
• 1604 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 106% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Premium brands wykazała przychody na poziomie 95 371 zł.
Organizacja zarobiła 85 721 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 85 721 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -730 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 5879 zł w 2020 roku

Organizacja Premium brands wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.


Historia powiązań


Udziałowcy

United Beverages posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 01.12.2023 jest United Beverages kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 29.09.2023 do 01.12.2023:
• Kubiś Andrzej (50% udziałów)
• Parchem Urszula (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.04.2014 do 29.09.2023:
• Kubiś Andrzej (50% udziałów)
• Parchem Urszula (50% udziałów)