Organizacja Brand Stores osiągnęła 3 047 576 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 043 856 zł. Pozostałe przychody to 3720 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 311 368 zł.
Zysk netto wyniósł 1 732 488 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 155 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 047 576 zł w 2024 roku.
• 2 091 229 zł w 2023 roku.
• 1 258 499 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 225 177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 732 488 zł w 2024 roku.
• 175 153 zł w 2023 roku.
• 490 815 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Stores wynosi 21 055 358 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 571 363 zł a 64 499 675 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 583 659 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 055 358 zł w 2024 roku.
• 12 889 086 zł w 2023 roku.
• 13 465 217 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Brand Stores wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,90% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Stores wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2024 roku.
• 0,17% w 2023 roku.
• 9,5% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Stores charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Brand Stores wynosi 170 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 3,22 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 3,22 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
24 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 170 tys. zł w 2024 roku.
• 98 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 3,22 mln zł w 2024 roku.
• 2,88 mln zł w 2023 roku.
• 2,84 mln zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Brand Stores wyniosły 764 789
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 24 042 zł w 2023 roku
• 4929 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
3% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Stores wyniosła 28 094 185 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 25 003 506 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 090 679 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 094 185 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 124 919 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 969 267 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 844 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 094 185 zł w 2024 roku.
• 27 441 767 zł w 2023 roku.
• 27 079 735 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 75%.
Marża netto wyniosła 57%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Stores wyniosły 11 969 267 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 094 185 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 969 267 zł w 2024 roku
• 13 049 336 zł w 2023 roku
• 12 862 457 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2024 roku
• 48% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Stores wykazała przychody na poziomie 3 047 576 zł.
Organizacja zarobiła 1 869 925 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 137 437 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 732 488 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3270 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 137 437 zł w 2024 roku
• 202 686 zł w 2023 roku
• 163 317 zł w 2022 roku
Organizacja Brand Stores wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Julke Sławomir
posiada 7912 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 13.03.2008 jest
Julke Sławomir
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.02.2008 do 13.03.2008
był Iannelli Gherardo
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 01.10.2003 do 14.02.2008 najwięcej udziałów posiadał Iannelli Gherardo. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.