SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZADU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 439 zł.
Strata netto wyniosła 439 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -35 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2018 roku.
• 35 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -26 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -439 zł w 2018 roku.
• -413 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wynosi -0 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
26 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -439 zł w
2018 roku.
• -413 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 23 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku.
• 23 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wynosi 57,2%. To oznacza, że firma ma szansę 57,2% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 56,90% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 57,2% w 2018 roku.
• 0,34% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wynosi 61,5%. To oznacza, że firma ma szansę 61,5% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 47,27% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 61,5% w 2018 roku.
• 14,3% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 0 zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 0 zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się między 2017 a 2018 rokiem.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 tys. zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wyniosły 439
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wyniosła 39 543 zł.
a
ktywa obrotowe to 39 543 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 39 543 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -439 497 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 479 039 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 39 543 zł w 2018 roku.
• 37 256 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wyniosły 479 039 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 39 543 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,211%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2727 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 479 039 zł w 2018 roku
• 476 313 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 67 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1211% w 2018 roku
• 1278% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spedycyjno-Transportowo- Sped-Trans wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -439 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -439 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku