Rozpoczęcie działalności
2025-04-16
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
FUNDACJA JEST REPREZENTOWANA SAMODZIELNIE PRZEZ JEDYNEGO CZŁONKA ZARZĄDU
Cel działania
CELE FUNDACJI KRAINA JUTRA 1. GŁÓWNYM CELEM FUNDACJI JEST DZIAŁALNOŚĆ DOBROCZYNNA NAKIEROWANA NA ZWIĘKSZENIE LUB WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I SPOŁECZNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z MNIEJ UPRZYWILEJOWANYCH ŚRODOWISK, ZWŁASZCZA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ ZE WZGLĘDU NA STATUS MATERIALNY, SYTUACJĘ RODZINNĄ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA. 2. CELAMI FUNDACJI SĄ: 1) WSPIERANIE ROZWOJU NAUKI, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA, W TYM: A) WYRÓWNYWANIE SZANS DOSTĘPU DO WIEDZY I NARZĘDZI W CELU ZAPEWNIANIA RÓWNEGO DOSTĘPU DO EDUKACJI DZIECIOM I MŁODZIEŻY, B) ROZWÓJ KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH I EMOCJONALNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY Z MNIEJ UPRZYWILEJOWANYCH ŚRODOWISK, MAJĄCYCH NA CELU UŁATWIENIE STARTU W DOROSŁE ŻYCIE, C) EDUKACJA SPOŁECZEŃSTWA W RÓŻNYCH DZIEDZINACH ZWIĄZANYCH Z CELAMI FUNDACJI GWARANTUJĄCYCH ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJI W FORMACH SZKOLNYCH I POZASZKOLNYCH, D) WSPIERANIE I POMOC PRAKTYCZNA DZIECIOM I MŁODZIEŻY W ROZWIJANIU KOMPETENCJI DO ZAWODÓW PRZYSZŁOŚCI W SZCZEGÓLNOŚCI Z ZAKRESU NOWYCH TECHNOLOGII, E) WSPIERANIE I PROMOWANIE NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH ORAZ ROZWIJANIE KOMPETENCJI MIĘDZYKULTUROWYCH DZIECI I MŁODZIEŻY, F) POMOC W ROZWIJANIU TALENTÓW, ZAINTERESOWAŃ I UMIEJĘTNOŚCI W CELU ZBUDOWANIA WIARY WE WŁASNE MOŻLIWOŚCI DLA LEPSZEGO STARTU W DOROSŁE ŻYCIE, G) WSPIERANIE EDUKACJI NA TEMAT WYKLUCZEŃ, PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ DZIECI I MŁODZIEŻY, H) DZIAŁALNOŚĆ DOBROCZYNA W ZAKRESIE OKREŚLONYM W LIT. A-G. 2) WSPIERANIE DZIAŁAŃ Z OBSZARU POMOCY SPOŁECZNEJ, PRZECIWDZIAŁANIA UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM ORAZ WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ, W TYM: A) TWORZENIE, PROMOCJA I REALIZACJA PROGRAMÓW I WIELOKIERUNKOWYCH DZIAŁAŃ PROFILAKTYCZNYCH ORAZ NAPRAWCZYCH W CELU POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY BĘDĄCYCH W TRUDNEJ SYTUACJI RODZINNEJ WYNIKAJĄCYCH Z PATOLOGII SPOŁECZNYCH, UZALEŻNIEŃ, CZY WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO, B) PODNOSZENIE POZIOMU ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ W OBSZARZE PRZYCZYN POWSTAWANIA, ROZWOJU ZACHOWAŃ PATOLOGICZNYCH ORAZ WYKLUCZEŃ SPOŁECZNYCH A TAKŻE ICH WPŁYWU NA DZIECI I MŁODZIEŻ, C) POPRAWA SYTUACJI SPOŁECZNEJ, EKONOMICZNEJ, EDUKACYJNEJ ORAZ ZDROWIA PSYCHICZNEGO DZIECI I MŁODZIEŻY, D) POMOC DZIECIOM I MŁODZIEŻY KTÓRE STAŁY SIĘ OFIARAMI KATASTROF, KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH, KONFLIKTÓW ZBROJNYCH I WOJEN W KRAJU I ZA GRANICĄ, E) DZIAŁALNOŚĆ DOBROCZYNNA W ZAKRESIE OKREŚLONYM W LIT. A-D. 3) WSPIERANIE KULTURY I SZTUKI; UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU ORAZ OCHRONA ZDROWIA PUBLICZNEGO, W TYM: A) ORGANIZACJA DZIAŁAŃ POZWALAJĄCYCH NA UPRAWIANIE SPORTU DZIECIOM I MŁODZIEŻY, POMOC W ROZWIJANIU I PROMOWANIE OSIĄGNIEĆ SPORTOWYCH, B) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY, W TYM ICH WYPOCZYNKU I REKREACJI ORAZ ORGANIZACJI WARSZTATÓW, C) ORGANIZOWANIE WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY, D) UPOWSZECHNIANIE WIEDZY, OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA W TYM FIZYCZNEGO, PSYCHICZNEGO I SPOŁECZNEGO ZAPEWNIAJĄCA OPTYMALNE I SATYSFAKCJONUJĄCE FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE DZIECI I MŁODZIEŻY, E) ROZWÓJ TURYSTYKI I KRAJOZNAWSTWA ORAZ EKOLOGII I OCHRONY ZWIERZĄT, OCHRONA DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY, F) WSPIERANIE POSTAW EKOLOGICZNYCH I PROMOWANIE ŚWIADOMOŚCI WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ŚRODOWISKA I ZWIERZĄT, G) DZIAŁALNOŚĆ DOBROCZYNNA W ZAKRESIE OKREŚLONYM W LIT. A-F.