Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Rozpoczęcie działalności
2025-04-30
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Cel działania
1. EDUKACJA I WSPARCIE DZIECI ZE STWIERDZONYM ZESPOŁEM ASPERGERA ORAZ DZIECI Z ADHD - PROWADZENIE SZKOŁY ORAZ OŚRODKA WSPARCIA DLA DZIECI Z ZESPOŁEM ASPERGERA I ADHD. - WSPARCIE EMOCJONALNE ORAZ ZAPEWNIENIE ROZWOJU SPOŁECZNEGO, CO UMOŻLIWI IM OSIĄGNIĘCIE PEŁNEGO POTENCJAŁU ORAZ LEPSZE PRZYSTOSOWANIE SIĘ DO ŻYCIA W SPOŁECZEŃSTWIE. 2. TERAPIA I REHABILITACJA: - ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE RÓŻNORODNYCH TERAPII, MIĘDZY INNYMI HIPOTERAPIĘ ORAZ TERAPIE ZAJĘCIOWE, KTÓRE MAJĄ NA CELU POPRAWĘ ZDROWIA PSYCHICZNEGO I FIZYCZNEGO DZIECI - POMOC W ROZWIJANIU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH ORAZ W NAUCE RADZENIA SOBIE Z EMOCJAMI, CO JEST KLUCZOWE DLA ICH PRAWIDŁOWEGO ROZWOJU. 3. PROMOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA: - STWORZENIE PRZESTRZENNI, W KTÓREJ DZIECI BĘDĄ MIAŁY DOSTĘP DO ZDROWEJ ŻYWNOŚCI, REGULARNEJ AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ ORAZ RÓŻNORODNYCH ZAJĘĆ SPORTOWYCH, W TYM SZTUK WALKI. - WSPIERANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECI ORAZ KSZTAŁTOWANIE PROZDROWOTNYCH NAWYKÓW, KTÓRE BĘDĄ MIAŁY POZYTYWNY WPŁYW NA ICH PRZYSZŁOŚĆ. 4. WSPARCIE DLA RODZICÓW: - ORGANIZOWANIE WARSZTATÓW ORAZ SPOTKAŃ DLA RODZICÓW DZIECI Z ZESPOŁEM ASPERGERA ORAZ DLA RODZICÓW DZIECI Z ADHD, KTÓRE BĘDĄ MIAŁY NA CELU WSPARCIE W OBLICZU WYZWAŃ ZWIĄZANYCH Z WYCHOWANIEM DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU - STWORZENIE SILNEJ SPOŁECZNOŚCI, KTÓRA POMOŻE IM W RADZENIU SOBIE Z TRUDNOŚCIAMI ORAZ WYMIENIAĆ SIĘ DOŚWIADCZENIAMI 5. TWORZENIE OAZ SPOKOJU: PRZEKSZTAŁCANIE DZIAŁEK W TERENY REKREACYJNE, KTÓRE BĘDĄ SŁUŻYĆ JAKO MIEJSCA ODPOCZYNKU DLA DZIECI I ICH RODZIN. OAZY SPOKOJU BĘDĄ SPRZYJAĆ RELAKSACJI I ODBUDOWIE SIŁ PSYCHICZNYCH, OFERUJĄC PRZESTRZEŃ DO WSPÓLNEGO SPĘDZANIA CZASU ORAZ ODPOCZYNKU OD CODZIENNYCH PROBLEMÓW 6. INWESTOWANIE W INFRASTRUKTURĘ: - PODEJMOWANIE DZIAŁANIA NA RZECZ NABYWANIA, SPRZEDAŻY I WYNAJMU NIERUCHOMOŚCI ORAZ DZIAŁEK, KTÓRE BĘDĄ WYKORZYSTYWANE DO REALIZACJI PROJEKTÓW ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ FUNDACJI - BUDOWA NOWYCH PLACÓWEK EDUKACYJNYCH I TERAPEUTYCZNYCH, ABY ZAPEWNIĆ DZIECIOM I ICH RODZINOM ODPOWIEDNIE WARUNKI DO NAUKI I REHABILITACJI 7. DOFINANSOWANIE I WSPARCIE FINANSOWE: - POZYSKIWANIE FUNDUSZY ORAZ DOFINANSOWAŃ, ABY UMOŻLIWIĆ DZIECIOM Z ZESPOŁEM ASPERGERA I ADHD KORZYSTANIE Z OFEROWANYCH USŁUG I PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH ORAZ TERAPEUTYCZNYCH. 8. PROMOWANIE INTEGRACJI SPOŁECZNEJ: - DZIAŁANIA NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA I INTEGRACJI DZIECI Z ZESPOŁEM ASPERGERA I ADHD W SPOŁECZEŃSTWIE - ORGANIZOWANIE WYDARZEŃ, KTÓRE ŁĄCZĄ DZIECI I ICH RODZINY Z LOKALNĄ SPOŁECZNOŚCIĄ, CO MA NA CELU BUDOWANIE RELACJI ORAZ ZWIĘKSZENIE AKCEPTACJI I ZROZUMIENIA DLA RÓŻNORODNOŚCI 9. ZAJĘCIA EDUKACYJNE W FORMIE ZABAWY: - WPROWADZANIE INNOWACYJNYCH METOD NAUCZANIA, KTÓRE ŁĄCZĄ NAUKĘ Z ZABAWĄ, CO MA NA CELU ZWIĘKSZENIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA DZIECI W PROCES EDUKACYJNY. 10. USŁUGI ZDROWOTNE I WELLNESS: ORGANIZOWANIE USŁUG ODNOWY BIOLOGICZNEJ, TAKICH JAK SAUNY, MASAŻE ORAZ FIZJOTERAPIA, MAJĄCYCH NA CELU POPRAWĘ SAMOPOCZUCIA DZIECI ORAZ ICH RODZICÓW. DZIAŁANIA W ZAKRESIE WELLNESS BĘDĄ WSPIERAĆ ZDROWIE FIZYCZNE I PSYCHICZNE, CO JEST NIEZBĘDNE DLA HARMONIJNEGO ROZWOJU CAŁEJ RODZINY. 11. POPULARYZACJA IDEI MEDIACJI MIĘDZY-SPOŁECZNYCH, BUDOWANIA LOKALNYCH WIĘZI ORAZ WSPÓŁUCZESTNICTWA WE WSPÓLNYCH INWESTYCJACH EDUKACYJNO-REHABILITACYJNYCH W TYM PRZEDSIĘWZIĘCIA TWORZENIA KLUBÓW I STOWARZYSZEŃ OSÓB ZWIĄZANYCH Z LECZENIEM CHORÓB PSYCHICZNYCH. 12. ROZWIJANIE I UMACNIANIE POSTAW NASTAWIONYCH NA AKTYWNE ŻYCIE SPOŁECZNE ORAZ WSPÓŁDZIAŁANIE W ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA DBAJĄCEGO O ZDROWIE PSYCHICZNIE – POPRZEZ TWORZENIE WSPÓLNOT ŚWIADOMYCH ZAGROŻEŃ WYNIKAJĄCYCH Z ZAGROŻEŃ DLA DZIECI. 13. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ ORGANIZACJI, KTÓRYCH CELAMI STATUTOWYMI JEST DZIAŁALNOŚĆ: OŚWIATOWA, KULTURALNA, W ZAKRESIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU, OCHRONY ŚRODOWISKA, OBRONNOŚCI NARODOWEJ, DOBROCZYNNOŚCI, OCHRONY ZDROWIA I POMOCY SPOŁECZNEJ, REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ INWALIDÓW, POMOCY W ROZWOJU DZIECI, SZERZENIA WSPÓŁ IDEI TWÓRCZYCH I KULTUROWYCH, TWORZENIA PRZESTRZENI DO PROMOCJI ZDROWIA PSYCHICZNEGO DZIECI I MŁODZIEŻY