Adres
UL. WINCENTEGO POLA, 22
Rozpoczęcie działalności
2025-03-26
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘCEJ OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Cel działania
A) POMOC SPOŁECZNA I DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA: WSPIERANIE OSÓB W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ POPRZEZ DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ICH WARUNKÓW BYTOWYCH I SPOŁECZNYCH. B) UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU: PROMOWANIE AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH. C) OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA, POMOC PSYCHOLOGICZNA: DZIAŁANIA MAJĄCE NA CELU POPRAWĘ ZDROWIA SPOŁECZNOŚCI, W TYM EDUKACJA ZDROWOTNA I PROFILAKTYKA. D) EDUKACJA, SZKOLNICTWO WYŻSZE, OŚWIATA I WYCHOWANIE: ORGANIZOWANIE PROGRAMÓW EDUKA-CYJNYCH DLA RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH, WSPIERANIE INICJATYW NAUKOWYCH I EDUKACYJNYCH. E) INTEGRACJA SPOŁECZNA POPRZEZ REALIZACJĘ WYDARZEŃ SPOŁECZNYCH, KULTURALNYCH I SPORTOWYCH, MAJĄCYCH NA CELU INTEGRACJĘ SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH. F) PROMOWANIE POSTAW SPOŁECZNYCH, OBYWATELSKICH I PATRIOTYCZNYCH: KSZTAŁTOWANIE POSTAW OBYWATELSKICH I PATRIOTYCZNYCH POPRZEZ EDUKACJĘ I AKCJE SPOŁECZNE. G) WSPIERANIE OSÓB WYKLUCZONYCH SPOŁECZNIE: INICJATYWY NA RZECZ INTEGRACJI OSÓB WYKLUCZO-NYCH SPOŁECZNIE, UMOŻLIWIAJĄCE IM POWRÓT DO AKTYWNEGO ŻYCIA SPOŁECZNEGO. H) PEDAGOGIZACJA ZDROWOTNA I PROFILAKTYCZNA RODZICÓW ZWIĘKSZAJĄC ŚWIADOMOŚĆ RODZICÓW O SKUTKACH ZDROWOTNYCH I PSYCHICZNYCH NIEWŁAŚCIWEGO ODŻYWIANIA, A TAKŻE WPŁYWU NATURAL-NYCH METOD TERAPEUTYCZNYCH. I) WSPIERANIE OSÓB Z CUKRZYCĄ ORAZ ZAGROŻONYCH CUKRZYCĄ UDZIELAJĄC INFORMACJI NA TEMAT SKUTECZNYCH METOD ZARZĄDZANIA CUKRZYCĄ PRZY WSPARCIU TERAPII NATURALNYCH, W TYM AROMATE-RAPII. J) ORGANIZACJA ZAJĘĆ OGÓLNOROZWOJOWYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY TWORZĄC PROGRAMY ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH KREATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE I FIZYCZNE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W TYM OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. K) WSPARCIE ROZWOJU DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI PROWADZĄC WSZECHSTRONNE TERAPIE ORAZ TWORZĄC PRZESTRZEŃ DO PRACY Z DZIEĆMI, KTÓRE WYMAGAJĄ SPECJALISTYCZNEGO WSPARCIA, W TYM TRENINGÓW SŁUCHOWYCH I FIZJOTERAPII. L) ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO DLA DZIECI W CZASIE FERII I WAKACJI STWARZAJĄC PRZESTRZEŃ DO AK-TYWNOŚCI, KTÓRE BĘDĄ ROZWIJAĆ UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE, EMOCJONALNE ORAZ INTELEKTUALNE DZIECI. M) WSPARCIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, NIESŁYSZĄCYCH WSPÓŁPRACUJĄC ZE SPECJALISTAMI W CELU DOSTOSOWANIA PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH I TERAPEUTYCZNYCH DO POTRZEB OSÓB NIESŁYSZĄCYCH. N) EDUKACJA RODZICÓW W ZAKRESIE METOD WSPIERANIA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI, JAK TAKŻE TWORZENIA ZDROWEGO I WSPIERAJĄCEGO ŚRODOWISKA W RODZINIE.