Rozpoczęcie działalności
2025-03-04
Organ reprezentujący
ZARZĄD STOWARZYSZENIA
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI STOWARZYSZENIA, W TYM ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH, PODPISYWANIA UMÓW I DOKUMENTÓW FINANSOWYCH UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU: PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. PROMOWANIE AKTYWNEGO UCZESTNICTWA W KULTURZE I SZTUCE – ZACHĘCANIE MŁODZIEŻY DO ROZWOJU TALENTÓW MUZYCZNYCH I ZAANGAŻOWANIA W DZIAŁANIA ARTYSTYCZNE, KTÓRE OFERUJĄ WARTOŚCIOWE ALTERNATYWY DLA SPĘDZANIA CZASU ONLINE. 2. KSZTAŁTOWANIE ZDROWYCH NAWYKÓW WŚRÓD MŁODZIEŻY – ORGANIZOWANIE WARSZTATÓW I ZAJĘĆ, KTÓRE POMAGAJĄ MŁODYM LUDZIOM ROZWIJAĆ ZAINTERESOWANIA W RÓŻNYCH DZIEDZINACH, TAKICH JAK MUZYKA, ŚPIEW, TANIEC JAKO ALTERNATYWA DLA NADMIERNEGO KORZYSTANIA Z URZĄDZEŃ CYFROWYCH. 3. ZWIĘKSZANIE ŚWIADOMOŚCI NA TEMAT ZAGROŻEŃ CYFROWYCH – PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ ICH RODZIN NA TEMAT ZAGROŻEŃ ZWIĄZANYCH Z UZALEŻNIENIAMI CYFROWYMI, HEJTEM W SIECI, ORAZ KONSEKWENCJI NADMIERNEGO SPĘDZANIA CZASU ONLINE. 4. BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH – TWORZENIE PRZESTRZENI, W KTÓREJ DZIECI I MŁODZIEŻ MOGĄ NAWIĄZYWAĆ PRZYJAŹNIE I RELACJE W ŚWIECIE RZECZYWISTYM POPRZEZ WSPÓLNE MUZYKOWANIE, CO ROZWIJA ICH UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE I UCZY PRACY ZESPOŁOWEJ. 5. ORGANIZOWANIE WARSZTATÓW ROZWOJOWYCH – PROWADZENIE ZAJĘĆ WSPIERAJĄCYCH ROZWÓJ OSOBISTY MŁODZIEŻY, TAKICH JAK ZARZĄDZANIE CZASEM, RADZENIE SOBIE ZE STRESEM, CZY UMIEJĘTNOŚĆ WYZNACZANIA CELÓW, KTÓRE POMOGĄ MŁODYM LUDZIOM BUDOWAĆ ODPORNOŚĆ NA NEGATYWNE WPŁYWY ŚWIATA CYFROWEGO. 6. STWORZENIE PROGRAMÓW MENTORINGOWYCH – UMOŻLIWIENIE MŁODZIEŻY WSPÓŁPRACY Z MENTORAMI, STARSZYMI MUZYKAMI LUB PEDAGOGAMI, KTÓRZY STANĄ SIĘ DLA NICH WZOREM I WSPARCIEM W ROZWIJANIU PASJI I ŻYCIA POZA ŚWIATEM CYFROWYM. 7. ORGANIZACJA KONCERTÓW I WYDARZEŃ SPOŁECZNYCH – TWORZENIE OKAZJI DO WYSTĘPÓW PUBLICZNYCH, W KTÓRYCH DZIECI I MŁODZIEŻ MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ. KONCERTY I WYDARZENIA INTEGRACYJNE BUDUJĄ PEWNOŚĆ SIEBIE, DAJĄC MOŻLIWOŚĆ PREZENTACJI OSIĄGNIĘĆ ORAZ SATYSFAKCJI Z BYCIA CZĘŚCIĄ ORKIESTRY. 8. WSPIERANIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO – ZAPEWNIENIE DZIECIOM I MŁODZIEŻY WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO ORAZ NARZĘDZI POMAGAJĄCYCH RADZIĆ SOBIE Z WYZWANIAMI WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA, W TYM UZALEŻNIENIAMI CYFROWYMI I PRESJĄ RÓWIEŚNICZĄ. 9. EDUKACJA MUZYCZNA JAKO ALTERNATYWA DLA EKRANÓW – PROWADZENIE ZAJĘĆ MUZYCZNYCH, KTÓRE ROZWIJAJĄ KREATYWNOŚĆ I ZDOLNOŚCI MANUALNE, PROMUJĄC PRZY TYM WARTOŚCIOWY SPOSÓB SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO. 10. WSPÓŁPRACA Z LOKALNYMI INSTYTUCJAMI I RODZICAMI – TWORZENIE WSPÓLNYCH INICJATYW Z RODZICAMI, SZKOŁAMI I LOKALNYMI INSTYTUCJAMI W CELU WSPIERANIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU MŁODZIEŻY I AKTYWNEGO PRZECIWDZIAŁANIA PROBLEMOM ZWIĄZANYM Z CYFRYZACJĄ. 11. AKTYWIZOWANIE ŚRODOWISK LOKALNYCH DLA RÓŻNORODNYCH FORM UPRAWIANIA SZTUKI. 12. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ TWORZENIA I ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO 13. WSPIERANIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WŚRÓD ARTYSTÓW I LUDZI KULTURY 14. PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY 15. WZMACNIANIE POCZUCIA WSPÓLNOTY W OPARCIU O WARTOŚCI WPISANE W POLSKĄ TRADYCJĘ PAŃSTWOWĄ I NARODOWĄ. 16. KRZEWIENIE WARTOŚCI PATRIOTYCZNYCH, UPOWSZECHNIANIE WIEDZY Z ZAKRESU HISTORII I TRADYCJI NARODOWYCH POLSKI I INICJOWANIE POROZUMIENIA MIĘDZY POKOLENIAMI.