SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO FUNDACJĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO FUNDACJĘ REPREZENTUJE ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Inicjowanie zmian w przepisach prawa turystycznego
Fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego powstała jako inicjatywa czterech organizacji, które zrzeszają przedsiębiorców działających w sektorze turystycznym. W skład fundacji wchodzą Polska Izba Turystyki, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether. Głównym celem fundacji jest profesjonalizacja branży turystycznej oraz wspieranie dobrych praktyk w usługach turystycznych. Misją Fundacji CMRT jest monitorowanie rynku turystycznego, ujawnianie nieprawidłowości oraz inicjowanie zmian w przepisach prawa, które mają wpływ na bezpieczeństwo klientów. Fundacja prowadzi działania edukacyjne, oferując szkolenia dotyczące przepisów prawa w turystyce, a także współpracuje z organami administracji publicznej w celu eliminowania niezgodnych z prawem praktyk. Obecnie fundacja angażuje się w różne inicjatywy edukacyjne oraz informacyjne, mające na celu podnoszenie standardów bezpieczeństwa i konkurencyjności w turystyce, przyczyniając się tym samym do profesjonalizacji usług. Działania fundacji obejmują również monitorowanie reagowania organów administracyjnych w przypadku naruszeń prawnych w sektorze turystycznym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 901 zł.
Strata netto wyniosła 901 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -901 zł w 2024 roku.
• -2444 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” wynosi -1 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1544 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -901 zł w
2024 roku.
• -2444 zł w
2023 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” wynosi 491 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2620 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -675 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 491 zł w 2024 roku.
• 1167 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
„fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” wyniosły 901
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” wyniosła 1005 zł.
a
ktywa obrotowe to 1005 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1005 zł.
f
undusz własny to 655 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 350 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1005 zł w 2024 roku.
• 2000 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -90%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -137%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” wyniosły 350 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1005 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -94 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 350 zł w 2024 roku
• 444 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2024 roku
• 22% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -901 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -901 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja „fundacja Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego” wykazała zysk netto większy niż 29% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 29% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 4% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
„FUNDACJA CENTRUM MONITORINGU RYNKU TURYSTYCZNEGO