Organizacja M.TRANS osiągnęła 6 183 105 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 154 897 zł. Pozostałe przychody to 28 207 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 862 982 zł.
Strata netto wyniosła 708 085 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 061 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 183 105 zł w 2024 roku.
• 4 763 934 zł w 2023 roku.
• 683 636 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -236 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -708 085 zł w 2024 roku.
• -939 137 zł w 2023 roku.
• -100 712 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT M.TRANS wynosi -683 tys. zł.
EBITDA M.TRANS wynosi -649 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji M.TRANS wynosi 4 122 070 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 457 762 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 374 023 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 122 070 zł w 2024 roku.
• 3 175 956 zł w 2023 roku.
• 455 757 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji M.TRANS wynosi 3,76%. To oznacza, że firma ma szansę 3,76% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,231% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,76% w 2024 roku.
• 2,85% w 2023 roku.
• 0,40% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
M.TRANS charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 450 718
zł.
Koszty operacyjne M.TRANS wyniosły 6 838 369
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
483 573 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 450 718 zł w 2024 roku
• 1 188 653 zł w 2023 roku
• 130 928 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
21% w 2023 roku
•
17% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów M.TRANS wyniosła 1 411 353 zł.
a
ktywa trwałe to 437 566 zł.
a
ktywa obrotowe to 973 786 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 411 353 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 647 934 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 059 286 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 470 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 411 353 zł w 2024 roku.
• 1 549 206 zł w 2023 roku.
• 479 710 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania M.TRANS wyniosły 3 059 286 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 411 353 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 217%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 019 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 059 286 zł w 2024 roku
• 2 489 055 zł w 2023 roku
• 480 422 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 217% w 2024 roku
• 161% w 2023 roku
• 100% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja M.TRANS wykazała przychody na poziomie 6 183 105 zł.
Organizacja zarobiła -706 560 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1525 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -708 085 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 508 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1525 zł w 2024 roku
• 578 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku