CENTRO FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000771045
NIP
7292729354
REGON
382528601

Podsumowanie

aktywa
73 tys.
przychód
97 tys.
zysk
-22 tys.
wartość firmy
64 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. RZGOWSKA, 30
Kod pocztowy
93-172
Rejestracja
2019-02-07
Rozpoczęcie działalności
2019-02-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KĄZDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centro fashion osiągnęła 96 584 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 96 582 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 118 487 zł.
Strata netto wyniosła 21 904 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 24 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 96 584 zł w 2022 roku.
• 159 762 zł w 2021 roku.
• 191 907 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -21 904 zł w 2022 roku.
• -45 878 zł w 2021 roku.
• 2018 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centro fashion wynosi 64 390 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 241 461 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 16 097 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 64 390 zł w 2022 roku.
• 106 508 zł w 2021 roku.
• 136 012 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centro fashion wyniosła 73 003 zł.
a
ktywa obrotowe to 73 003 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 73 003 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -112 888 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 185 891 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 251 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 73 003 zł w 2022 roku.
• 50 357 zł w 2021 roku.
• 116 931 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centro fashion wyniosły 185 891 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 73 003 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 255%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 185 891 zł w 2022 roku
• 141 341 zł w 2021 roku
• 141 806 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 255% w 2022 roku
• 281% w 2021 roku
• 121% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centro fashion wykazała przychody na poziomie 96 584 zł.
Organizacja zarobiła -21 904 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -21 904 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Centro fashion wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 22% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Monnari Trade posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 06.05.2021 jest Monnari Trade kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.02.2019 do 06.05.2021 był Centro 2017 kontrolując 100% udziałów.