WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYMI DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI SĄ WSPÓLNICY ODPOWIADAJĄCY ZA ZOBOWIĄZANIA SPÓŁKI BEZ OGRANICZENIA. KAŻDY WSPÓLNIK ODPOWIADAJĄCY ZA ZOBOWIĄZANIA SPÓŁKI BEZ OGRANICZENIA MOŻE SAMODZIELNIE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ.
Organizacja DPL Transport osiągnęła 32 335 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 335 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 511 zł.
Zysk netto wyniósł 20 824 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 335 zł w 2024 roku.
• 43 298 zł w 2023 roku.
• 40 500 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 20 824 zł w 2024 roku.
• 31 200 zł w 2023 roku.
• 27 566 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT DPL Transport wynosi 23 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji DPL Transport wynosi 169 794 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
48 503 zł a 346 357 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 185 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 169 794 zł w 2024 roku.
• 202 988 zł w 2023 roku.
• 165 436 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji DPL Transport wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
DPL Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne DPL Transport wyniosły 9451
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów DPL Transport wyniosła 288 804 zł.
a
ktywa trwałe to 27 216 zł.
a
ktywa obrotowe to 261 588 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 288 804 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 86 589 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 202 215 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 288 804 zł w 2024 roku.
• 278 885 zł w 2023 roku.
• 263 426 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 71%.
Marża netto wyniosła 64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania DPL Transport wyniosły 202 215 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 288 804 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 202 215 zł w 2024 roku
• 213 120 zł w 2023 roku
• 225 861 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2024 roku
• 76% w 2023 roku
• 86% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja DPL Transport wykazała przychody na poziomie 32 335 zł.
Organizacja zarobiła 22 884 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2060 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 20 824 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 294 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2060 zł w 2024 roku
• 3101 zł w 2023 roku
• 2831 zł w 2022 roku
Organizacja DPL Transport wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki