SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Brand stores osiągnęła 546 944 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 546 944 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 476 447 zł.
Zysk netto wyniósł 70 496 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 546 944 zł w 2024 roku.
• 667 591 zł w 2023 roku.
• 823 849 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 70 496 zł w 2024 roku.
• 107 496 zł w 2023 roku.
• -92 004 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand stores wynosi 71 tys. zł.
EBITDA Brand stores wynosi 71 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand stores wynosi 727 637 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
81 022 zł a 1 367 359 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 90 955 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 727 637 zł w 2024 roku.
• 903 193 zł w 2023 roku.
• 549 232 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand stores wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,41% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 15 411
zł.
Koszty operacyjne Brand stores wyniosły 476 276
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1926 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 15 411 zł w 2024 roku
• 12 813 zł w 2023 roku
• 27 198 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand stores wyniosła 630 540 zł.
a
ktywa obrotowe to 630 540 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 630 540 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 108 030 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 522 510 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 78 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 630 540 zł w 2024 roku.
• 438 690 zł w 2023 roku.
• 372 449 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand stores wyniosły 522 510 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 630 540 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 65 314 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 522 510 zł w 2024 roku
• 401 157 zł w 2023 roku
• 442 411 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2024 roku
• 91% w 2023 roku
• 119% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand stores wykazała przychody na poziomie 546 944 zł.
Organizacja zarobiła 70 553 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 57 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 70 496 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 57 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Brand stores wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 46% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 26% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 46% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Brand Food Shop Ltd
posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.