SZTUKA REKLAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000630498
NIP
6932179259
REGON
365074406

Podsumowanie

aktywa
320 tys.
przychód
483 tys.
zysk
69 tys.
wartość firmy
820 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
GŁOGÓW
Adres
UL. SŁOWIAŃSKA, 22D
Kod pocztowy
67-200
Rejestracja
2016-07-29
Rozpoczęcie działalności
2016-07-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.sztukareklamy.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sztuka reklamy osiągnęła 482 694 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 424 310 zł. Pozostałe przychody to 58 384 zł.
Całkowite koszty wyniosły 355 668 zł.
Zysk netto wyniósł 68 642 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 96 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 482 694 zł w 2022 roku.
• 331 851 zł w 2021 roku.
• 268 981 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 13 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 68 642 zł w 2022 roku.
• 664 zł w 2021 roku.
• 48 817 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sztuka reklamy wynosi 819 978 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 223 615 zł a 1 206 735 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 157 700 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 819 978 zł w 2022 roku.
• 396 026 zł w 2021 roku.
• 564 222 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sztuka reklamy wyniosła 319 943 zł.
a
ktywa obrotowe to 319 943 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 319 943 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 298 154 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 789 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 319 943 zł w 2022 roku.
• 297 623 zł w 2021 roku.
• 259 872 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sztuka reklamy wyniosły 21 789 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 319 943 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3827 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 789 zł w 2022 roku
• 68 112 zł w 2021 roku
• 7025 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sztuka reklamy wykazała przychody na poziomie 482 694 zł.
Organizacja zarobiła 70 684 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2042 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 68 642 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 408 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2042 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 2839 zł w 2020 roku

Organizacja Sztuka reklamy wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność fotograficzna".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szymczak Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Jopp Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.