ASCENTI MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000602341
NIP
1182119686
REGON
363732236

Podsumowanie

aktywa
110 tys.
przychód
176 tys.
zysk
-11 tys.
wartość firmy
123 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
ŁOMIANKI
Adres
UL. PROSTA, 38
Kod pocztowy
05-092
Rejestracja
2016-02-15
Rozpoczęcie działalności
2016-02-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
ascenti.pl
Email
artur.bar@post.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ascenti media osiągnęła 176 181 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 175 621 zł. Pozostałe przychody to 560 zł.
Całkowite koszty wyniosły 186 724 zł.
Strata netto wyniosła 11 103 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -214 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 176 181 zł w 2022 roku.
• 195 443 zł w 2021 roku.
• 5239 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -8411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 103 zł w 2022 roku.
• -22 908 zł w 2021 roku.
• -6928 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ascenti media wynosi 122 511 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 440 454 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -172 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 122 511 zł w 2022 roku.
• 143 679 zł w 2021 roku.
• 34 057 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ascenti media wyniosła 109 854 zł.
a
ktywa obrotowe to 109 854 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 109 854 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6742 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 103 113 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 109 854 zł w 2022 roku.
• 110 023 zł w 2021 roku.
• 86 244 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -165%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -49.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ascenti media wyniosły 103 113 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 109 854 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 103 113 zł w 2022 roku
• 92 178 zł w 2021 roku
• 45 492 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2022 roku
• 84% w 2021 roku
• 53% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ascenti media wykazała przychody na poziomie 176 181 zł.
Organizacja zarobiła -11 103 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 103 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -975 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ascenti media wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bar Artur posiada 49 udziałów, które stanowią 98% firmy.