Miejscowość
DĄBROWA TARNOWSKA
Rozpoczęcie działalności
2015-09-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
malgorzatakawa@sp3dt.pl
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA Z ZASTRZEŻENIEM UST. 2 PONIŻEJ UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. 2. DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA W POSTĘPOWANIACH ADMINISTRACYJNYCH LUB SĄDOWYCH, ORAZ W KONTAKTACH Z ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, UPRAWNIONYCH JEST JEDNOOSOBOWO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. WSPIERANIE EDUKACJI I WYCHOWANIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ. 2. ROZWIJANIE KREATYWNOŚCI, UMIEJĘTNOŚCI POZNAWCZYCH I SPOŁECZNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY. 3. PROMOWANIE WARTOŚCI PATRIOTYCZNYCH I POSTAW OBYWATELSKICH. 4. KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI HISTORYCZNEJ ORAZ ZNAJOMOŚCI KULTURY I TRADYCJI REGIONALNYCH. 5. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU DZIECI I MŁODZIEŻY, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 6. PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM. 7. KULTURA, SZTUKA, OCHRONA DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO. 8. WSPIERANIE INTEGRACJI UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W ŚRODOWISKU SZKOLNYM I SPOŁECZNYM. 9. UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ, SPORTU I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA Z UWZGLĘDNIENIEM DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 10. DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU I DOSTOSOWANIA INFRASTRUKTURY SZKOLNEJ ORAZ JEJ OTOCZENIA DO POTRZEB UCZNIÓW, W TYM UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 11. WSPIERANIE INICJATYW ZWIĄZANYCH Z ROZWOJEM INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ, REKREACYJNEJ I SPORTOWEJ POPRZEZ PROWADZENIE, KOORDYNACJĘ I FINANSOWANIE PRAC BUDOWLANYCH, REMONTOWYCH I MODERNIZACYJNYCH. 12. ORGANIZOWANIE I WSPIERANIE INICJATYW KULTURALNYCH, ARTYSTYCZNYCH I NAUKOWYCH DOSTĘPNYCH DLA WSZYSTKICH UCZNIÓW. 13. ROZWIJANIE AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ, WOLONTARIATU I DZIAŁAŃ CHARYTATYWNYCH WŚRÓD UCZNIÓW, W TYM WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 14. BUDOWANIE WIĘZI KOLEŻEŃSKICH I WSPÓŁPRACY MIĘDZY CZŁONKAMI STOWARZYSZENIA, NAUCZYCIELAMI, RODZICAMI, ABSOLWENTAMI I WYCHOWANKAMI SZKOŁY. 15. PROMOWANIE TOLERANCJI, SZACUNKU I WSPÓŁPRACY MIĘDZYKULTUROWEJ, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM INTEGRACJI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 16. ORGANIZOWANIE WYMIANY MŁODZIEŻY ORAZ PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH DOSTĘPNYCH DLA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW. 17. WSPIERANIE INICJATYW PROEKOLOGICZNYCH I DZIAŁAŃ NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA. 18. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI INFORMACYJNEJ, WYDAWNICZEJ I MEDIALNEJ WSPIERAJĄCEJ EDUKACJĘ, ROZWÓJ SZKOŁY ORAZ INTEGRACJĘ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 9. ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, SZKOLEŃ, WARSZTATÓW, KONFERENCJI I KONKURSÓW DLA UCZNIÓW I NAUCZYCIELI, DOSTĘPNYCH RÓWNIEŻ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 20. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU POZYSKIWANIE ZEWNĘTRZNYCH FORM FINANSOWYCH I WSPARCIA MATERIALNEGO ORAZ MERYTORYCZNEGO DO REALIZACJI CELÓW STATUTOWYCH STOWARZYSZENIA. 21. INICJOWANIE I FINANSOWANIE REMONTÓW, MODERNIZACJI I BUDOWY INFRASTRUKTURY SZKOLNEJ I REKREACYJNEJ W SPOSÓB DOSTĘPNY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 22. WSPIERANIE ROZWOJU TALENTÓW ARTYSTYCZNYCH, SPORTOWYCH I NAUKOWYCH UCZNIÓW, Z UWZGLĘDNIENIEM OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. 23. REALIZOWANIE WSZELKICH INNYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z PRAWEM, KTÓRE SŁUŻĄ ROZWOJOWI UCZNIÓW, SZKOŁY I SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ, Z ZAPEWNIENIEM RÓWNYCH SZANS DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI.