SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, W TYM DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, NATOMIAST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KONIECZNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Mpw-Transport osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 140 zł.
Strata netto wyniosła 140 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -108 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 894 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 16 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -140 zł w 2024 roku.
• -1801 zł w 2023 roku.
• -15 002 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mpw-Transport wynosi -0 tys. zł.
EBITDA Mpw-Transport wynosi -0 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
16 180 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -140 zł w
2024 roku.
• -1801 zł w
2023 roku.
• -15 002 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
16 003 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -140 zł w
2024 roku.
• -1801 zł w
2023 roku.
• -15 002 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mpw-Transport wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -72 647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku.
• 9884 zł w 2023 roku.
• 596 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mpw-Transport wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 9,3% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mpw-Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Mpw-Transport wyniosły 140
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-8558 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mpw-Transport wyniosła -48 179 zł.
a
ktywa trwałe to -63 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 321 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła -48 179 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -50 461 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2282 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -22 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• -48 179 zł w 2024 roku.
• 14 234 zł w 2023 roku.
• -48 506 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mpw-Transport wyniosły 2282 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła -48 179 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to -5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -20 320 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2282 zł w 2024 roku
• 1055 zł w 2023 roku
• 14 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 20.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• -5% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mpw-Transport wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -140 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -140 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Musialska Wanda (33% udziałów)
• Wilmińska Agnieszka (33% udziałów)
• Ilnicki Kazimierz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.11.2017 do 03.12.2019:
• Musialska Wanda (33% udziałów)
• Wilmiński Łukasz (33% udziałów)
• Ilnicki Kazimierz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.07.2015 do 24.11.2017:
• Musialska Wanda (33% udziałów)
• Ilnicki Kazimierz (33% udziałów)