WEBZI MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000430580
NIP
7352856086
REGON
122641760

Podsumowanie

aktywa
66 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
10 tys.
wartość firmy
882 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. GEN. JÓZEFA HALLERA, 40
Kod pocztowy
40-321
Rejestracja
2012-08-23
Rozpoczęcie działalności
2012-08-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.webzimedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE ORAZ PROKURENT SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Webzi media osiągnęła 1 203 493 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 194 666 zł. Pozostałe przychody to 8827 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 184 882 zł.
Zysk netto wyniósł 9785 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 157 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 203 493 zł w 2022 roku.
• 582 499 zł w 2021 roku.
• 248 735 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 47 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9785 zł w 2022 roku.
• 16 594 zł w 2021 roku.
• 673 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Webzi media wynosi 881 613 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 40 146 zł a 3 008 732 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 107 672 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 881 613 zł w 2022 roku.
• 487 516 zł w 2021 roku.
• 188 879 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Webzi media wyniosła 66 467 zł.
a
ktywa obrotowe to 66 467 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 66 467 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 53 528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 939 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 66 467 zł w 2022 roku.
• 78 988 zł w 2021 roku.
• 72 707 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Webzi media wyniosły 12 939 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 66 467 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 939 zł w 2022 roku
• 35 244 zł w 2021 roku
• 45 557 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
• 63% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Webzi media wykazała przychody na poziomie 1 203 493 zł.
Organizacja zarobiła 10 771 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 986 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9785 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -251 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 986 zł w 2022 roku
• 1736 zł w 2021 roku
• 67 zł w 2020 roku

Organizacja Webzi media wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Pomoc społeczna z zakwaterowaniem zapewniająca opiekę pielęgniarską".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Walkosz Władysław posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Słoma Dariusz posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największym udziałowcem od 04.07.2018 jest Walkosz Władysław kontrolujący 51% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 06.05.2016 do 04.07.2018:
• Słoma Dariusz (50% udziałów)
• Cudzich Walkosz Anna (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.08.2012 do 06.05.2016:
• Puszkar Lubomir (50% udziałów)
• Cudzich Walkosz Anna (50% udziałów)