WEAREMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000369104
NIP
8971762107
REGON
021236255

Podsumowanie

aktywa
14 tys.
przychód
17 tys.
zysk
-26 tys.
wartość firmy
11 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. SKARBOWCÓW, 118
Kod pocztowy
53-025
Rejestracja
2010-10-27
Rozpoczęcie działalności
2010-04-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Branże
Działalność agencji reklamowych Działalność agencji reklamowych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność związana z oprogramowaniem Działalność portali internetowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Badanie rynku i opinii publicznej Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność fotograficzna Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Wearemedia osiągnęła 16 756 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 754 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 42 268 zł.
Strata netto wyniosła 25 514 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -13 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 756 zł w 2019 roku.
• 139 125 zł w 2018 roku.
• 43 450 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -13 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -25 514 zł w 2019 roku.
• 3006 zł w 2018 roku.
• 808 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wearemedia wynosi 11 171 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 41 891 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -18 566 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 171 zł w 2019 roku.
• 123 134 zł w 2018 roku.
• 48 303 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Wearemedia wyniosła 14 264 zł.
a
ktywa trwałe to 3333 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 930 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 264 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1035 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 299 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -28 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 264 zł w 2019 roku.
• 54 780 zł w 2018 roku.
• 71 349 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -179%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2,465%.
Marża operacyjna wyniosła -152%.
Marża netto wyniosła -152%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -90 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1230.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -76.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -77.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Wearemedia wyniosły 15 299 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 264 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -17 289 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 299 zł w 2019 roku
• 30 301 zł w 2018 roku
• 49 877 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2019 roku
• 55% w 2018 roku
• 70% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Wearemedia wykazała przychody na poziomie 16 756 zł.
Brak danych

Organizacja Wearemedia wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Olejnik Ewa posiada 9 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Jarzębowski Jarosław posiada 1 udział, który stanowi 10% firmy.
Największym udziałowcem od 25.10.2017 jest Olejnik Ewa kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.07.2014 do 25.10.2017 była Karaś Anna kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.10.2010 do 30.07.2014:
• Karaś Anna (50% udziałów)
• Trzeciak Dawid (50% udziałów)