BRANDLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000332387
NIP
7010188641
REGON
141930505

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
3,5 mln
zysk
538 tys.
wartość firmy
4,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. JANA GAWIŃSKIEGO, 8
Kod pocztowy
01-645
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Działalność agencji reklamowych Działalność agencji reklamowych Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie Magazynowanie i przechowywanie towarów Sprzedaż detaliczna artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Działalność komercyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność usługowa wspomagająca transport Transport drogowy towarów oraz działalność usługowa związana z przeprowadzkami Sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa Działalność wydawnicza w zakresie oprogramowania Sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego Doradztwo związane z zarządzaniem POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Działalność fotograficzna Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandlab osiągnęła 3 447 671 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 447 671 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 909 835 zł.
Zysk netto wyniósł 537 836 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -358 558 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 447 671 zł w 2018 roku.
• 3 806 230 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 68 290 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 537 836 zł w 2018 roku.
• 469 546 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandlab wynosi 4 918 090 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 468 298 zł a 8 619 178 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 99 999 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 918 090 zł w 2018 roku.
• 4 818 091 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandlab wyniosła 1 311 548 zł.
a
ktywa trwałe to 11 090 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 300 459 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 311 548 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 624 397 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 687 151 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 339 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 311 548 zł w 2018 roku.
• 972 525 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 86%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandlab wyniosły 687 151 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 311 548 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 251 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 687 151 zł w 2018 roku
• 435 964 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2018 roku
• 45% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandlab wykazała przychody na poziomie 3 447 671 zł.
Organizacja zarobiła 633 328 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 95 492 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 537 836 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 110 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 95 492 zł w 2018 roku
• 83 382 zł w 2017 roku

Organizacja Brandlab wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych


Historia powiązań


Udziałowcy

Archiciński Hubert posiada 75 udziałów, które stanowią 37.5% firmy.
Różycka Agnieszka posiada 73 udziałów, które stanowią 36.5% firmy.
Wasyl Barbara posiada 49 udziałów, które stanowią 24.5% firmy.
Największym udziałowcem od 26.06.2019 jest Wasyl Barbara kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.08.2015 do 26.06.2019 była Wasyl Barbara kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.05.2011 do 17.08.2015:
• Różycka Agnieszka (50% udziałów)
• Archiciński Hubert (50% udziałów)