INSTYTUT AUDYTU PRODUKCJI REKLAMOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000321851
NIP
5213514286
REGON
141701041

Podsumowanie

aktywa
20
przychód
2 tys.
zysk
-2 tys.
wartość firmy
1 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ŁOWICKA, 51
Kod pocztowy
02-535
Rejestracja
2009-01-20
Rozpoczęcie działalności
2009-01-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut audytu produkcji reklamowych osiągnęła 1961 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1961 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4000 zł.
Strata netto wyniosła 2039 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -19 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1961 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1951 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2039 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut audytu produkcji reklamowych wynosi 1307 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4902 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -23 623 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1307 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut audytu produkcji reklamowych wyniosła 20 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -8528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8547 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -10 317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 zł w 2023 roku.
• 20 zł w 2022 roku.
• 20 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10,367%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła -104%.
Marża netto wyniosła -104%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1297.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut audytu produkcji reklamowych wyniosły 8547 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43,454%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8547 zł w 2023 roku
• 6508 zł w 2022 roku
• 6508 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5425.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43454% w 2023 roku
• 33087% w 2022 roku
• 33087% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Instytut audytu produkcji reklamowych wykazała przychody na poziomie 1961 zł.
Organizacja zarobiła -2039 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2039 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Instytut audytu produkcji reklamowych wykazała zysk netto większy niż 25% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 25% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 4% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.00001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rehorowska Beata posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 28.12.2021 jest Rehorowska Beata kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.10.2014 do 28.12.2021 był Rehorowski Andrzej kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 20.01.2009 do 09.10.2014 najwięcej udziałów posiadał Rehorowski Andrzej . Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.