Województwo
WIELKOPOLSKIE
Adres
UL. ADAMA MICKIEWICZA, 5
Rozpoczęcie działalności
2007-05-07
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W POZNANIU, XXII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES LUB JEGO ZASTĘPCA, NATOMIAST DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH DO KWOTY 100.000,00 ZŁ UPOWAŻNIENI SĄ PREZES LUB JEGO ZASTĘPCA I SKARBNIK DZIAŁAJĄC ŁĄCZNIE. ZOBOWIĄZANIA MAJĄTKOWE POWYŻEJ KWOTY 100.000,00 ZŁ ZACIĄGAĆ MOŻE PREZES LUB JEGO ZASTĘPCA I SKARBNIK DZIAŁAJĄC ŁĄCZNIE, WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE UCHWAŁY PODJĘTEJ PRZEZ ZARZĄD STOWARZYSZENIA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM DZIAŁANIA STOWARZYSZENIA ZAŚCIANEK JEST W SZCZEGÓLNOŚCI: 1. WZROST SPÓJNOŚCI SPOŁECZNEJ OBSZARU DZIAŁANIA; 2. POPRAWA JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW; 3. BUDOWANIE KAPITAŁU SPOŁECZNEGO; 4. WALORYZACJA I POLEPSZENIE ZARZĄDZANIA ZASOBAMI, W TYM ZASOBAMI ŚRODOWISKA NATURALNEGO I KRAJOBRAZU ORAZ ZASOBAMI HISTORYCZNO-KULTUROWYMI;. 5. INICJOWANIE I WSPIERANIE NOWATORSKICH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH; 6. AKTYWIZACJA LOKALNYCH SPOŁECZNOŚCI POPRZEZ WŁĄCZENIE PARTNERÓW SPOŁECZNYCH I GOSPODARCZYCH; 7. UTRZYMANIE ISTNIEJĄCYCH I TWORZENIE NOWYCH MIEJSC PRACY POPRZEZ WSPARCIE DYWERSYFIKACJI I RESTRUKTURYZACJI GOSPODARCZEJ I SPOŁECZNEJ; 8. PROMOCJA OBSZARU I ZWIĘKSZENIE JEGO ATRAKCYJNOŚCI INWESTYCYJNEJ, TURYSTYCZNEJ; 9. UPOWSZECHNIANIE I WYMIANA INFORMACJI O INICJATYWACH ZWIĄZANYCH Z AKTYWIZACJĄ LUDNOŚCI; 10. ROZWIJANIE I UMACNIANIE POSTAW NASTAWIONYCH NA AKTYWNE WSPÓŁDZIAŁANIE W ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO; 11. WSPIERANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ ZACHOWANIA I OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO ORAZ PROPAGOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ PROEKOLOGICZNYCH; 12. OCHRONĘ I PROMOCJĘ ZDROWIA; 13. UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ, SPORTU I TURYSTYKI; 14. PROMOWANIE KULTURY, SZTUKI, OCHRONĘ DÓBR KULTURY I TRADYCJI; 15. WYRÓWNYWANIE SZANS OSÓB STARSZYCH I DYSKRYMINOWANYCH GRUP SPOŁECZNYCH.