Rozpoczęcie działalności
1998-01-14
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI, PISMA I DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRAW I OBOWIĄZKÓW W ODNIESIENIU DO MAJĄTKU RADY POD RYGOREM NIEWAŻNOŚCI WINNY BYĆ PODPISANE PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU I DYREKTORA BIURA GENERALNEGO RADY REKLAMY, DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM DZIAŁALNOŚCI RADY JEST ZBUDOWANIE, PROMOCJA I OCHRONA ZASAD UCZCIWEJ I SPRAWIEDLIWEJ REKLAMY, ORAZ OCHRONA ZARÓWNO KONSUMENTÓW, JAK I OSÓB ORAZ PODMIOTÓW, KTÓRE PROWADZĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ PRZED PRAKTYKAMI, KTÓRE SĄ NIEZGODNE Z ZASADAMI, PROPAGOWANIE ZASAD UCZCIWOŚCI I SPRAWIEDLIWOŚCI, PRZYJĘTYCH PRZEZ ZDECYDOWANĄ WIĘKSZOŚĆ "PRZEMYSŁU REKLAMY" ORAZ NORM ETYCZNYCH I OBYCZAJOWYCH W SPOŁECZNIE AKCEPTOWANYCH TYCH SŁÓW ZNACZENIU