Adres
UL. MARSZAŁKOWSKA, 58
Rozpoczęcie działalności
2025-06-23
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST : 1. UPOWSZECHNIANIE WIEDZY O POLSCE ORAZ JEJ DZIEDZICTWIE KULTUROWYM NA ŚWIECIE; 2. PIELĘGNOWANIE DZIEDZICTWA NARODOWEGO ORAZ ZNAJOMOŚCI HISTORII POLSKI W KRAJU I NA ŚWIECIE; 3. ORGANIZOWANIE I INSPIROWANIE WYDARZEŃ KULTURALNYCH; 4. WSPIERANIE ROZWOJU TWÓRCZOŚCI FILMOWEJ I POSZERZANIE KRĘGU ODBIORCÓW POLSKIEGO KINA; 5. BADANIE INNOWACYJNYCH FORM DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ I ARTYSTYCZNEJ; 6. PROMOCJA WIEDZY O HISTORII I KULTURZE POLSKIEJ ORAZ POSTAW PATRIOTYCZNYCH; 7. WSPOMAGANIE ROZWOJU TECHNIKI, WYNALAZCZOŚCI, I INNOWACYJNOŚCI ORAZ ROZPOWSZECHNIANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH; 8. UPOWSZECHNIANIE WIEDZY O NOWYCH MEDIACH I NOWOCZESNYCH FORMACH AUDIOWIZUALNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI O WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI (VIRTUAL REALITY/VR/CINEMATIC VR) JAKO JEDNEJ Z DZIEDZIN KULTURY I SZTUKI; 9. POPULARYZACJA FILMOWEJ WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI (CINEMATIC VR) ORAZ FILMÓW 360 STOPNI JAKO NOWEJ FORMY ARTYSTYCZNEGO WYRAZU; 10. POPULARYZACJA ARTYSTYCZNYCH DOKONAŃ POLSKICH TWÓRCÓW WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI ORAZ ICH DZIEŁ W POLSCE I NA ŚWIECIE; 11. PROPAGOWANIE POPRZEZ NOWE MEDIA, A W SZCZEGÓLNOŚCI WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI (VIRTUAL REALITY, VR) DZIAŁAŃ NA RZECZ UTRWALANIA WIEDZY O HISTORII POLSKI I EUROPY; 12. INTEGRACJA I WSPIERANIE WSPÓŁPRACY POLSKICH TWÓRCÓW FILMOWYCH Z PRZEDSTAWICIELAMI ZAGRANICZNEGO RYNKU FILMOWEGO; 13. BADANIA I DOSKONALENIE INNOWACYJNYCH INSTRUMENTÓW DIALOGU I KOMUNIKACJI WIZUALNEJ – ROZWIJANIE TECHNOLOGII WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI 3D; 14. ROZWIJANIE JĘZYKA FILMOWEGO WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI ORAZ FILMÓW 360 STOPNI; 15. BADANIE WPŁYWU UŻYWANIA GOGLI DO WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI NA CZŁOWIEKA; 16. WSPIERANIE WSZELKICH PRZEDSIĘWZIĘĆ, KTÓRE ZMIERZAJĄ DO REALIZACJI POWYŻSZYCH CELÓW.