Rozpoczęcie działalności
2025-03-19
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI FUNDACJI, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH SKŁADAĆ MOŻE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA ZARZĄDU ALBO WICEPREZESA ZARZĄDU
Cel działania
1. DZIAŁALNOŚĆ OŚWIATOWA I EDUKACYJNA, AKTYWIZACJA I WSPIERANIE EDUKACJI, W TYM: A) WSPIERANIE DZIECI, MŁODZIEŻY, DOROSŁYCH I SENIORÓW W ZDOBYWANIU UMIEJĘTNOŚCI CYFROWYCH, EMOCJONALNYCH I SPOŁECZNYCH. B) TWORZENIE PRZESTRZENI DO NAUKI, KREATYWNEGO MYŚLENIA I WSPÓŁPRACY MIĘDZYPOKOLENIOWEJ. C) PROMOWANIE KREATYWNOŚCI I INNOWACJI POPRZEZ WSPARCIE DLA DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH, TECHNOLOGICZNYCH I SPOŁECZNYCH, ROZWIJAJĄCYCH KREATYWNOŚĆ I TWÓRCZĄ EKSPRESJĘ. D) TWORZENIE INNOWACYJNYCH METOD EDUKACYJNYCH I PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH. 2. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE DOBROCZYNNOŚCI, POMOCY SPOŁECZNEJ, REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ INWALIDÓW, OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ RÓWNOŚCI, INTEGRACJI I WSPARCIA SPOŁECZNOŚCI Z MNIEJSZYMI SZANSAMI, W TYM: A) DZIAŁANIA NA RZECZ WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH I ZAWODOWYCH. B) PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU I CYFROWEMU. C) WSPIERANIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI ORAZ GRUP DEFAWORYZOWANYCH. 3. DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNA, W ZAKRESIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU ORAZ NA RZECZ PROMOWANIA AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ, W TYM: A) WSPARCIE DLA DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH ROZWIJAJĄCYCH KREATYWNOŚĆ I TWÓRCZĄ EKSPRESJĘ. B) ORGANIZACJA WYDARZEŃ KULTURALNYCH I SPORTOWYCH DLA RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH. C) PROMOCJA AKTYWNEGO I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA POPRZEZ INICJATYWY SPORTOWE I KULTURALNE. 4. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, EKOLOGII I NA RZECZ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, W TYM: A) EDUKACJA EKOLOGICZNA I PROMOCJA POSTAW PROEKOLOGICZNYCH. B) REALIZACJA INICJATYW NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA I ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU. C) PROMOWANIE ODPOWIEDZIALNEJ KONSUMPCJI I DBAŁOŚCI O NATURALNE ZASOBY. 5. INTEGRACJA MIĘDZYKULTUROWA I MIĘDZYPOKOLENIOWA, W TYM: A) INTEGRACJA MIĘDZYPOKOLENIOWA I MIĘDZYKULTUROWA POPRZEZ PROJEKTY EDUKACYJNE I SPOŁECZNE. B) ORGANIZOWANIE PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH WSPIERAJĄCYCH INTEGRACJĘ I WYMIANĘ DOŚWIADCZEŃ MIĘDZY RÓŻNYMI ŚRODOWISKAMI. C) PROMOWANIE OTWARTOŚCI, TOLERANCJI I WZAJEMNEGO ZROZUMIENIA W SPOŁECZEŃSTWIE. D) DIALOG MIĘDZYKULTUROWY I EDUKACJA GLOBALNA. 6. ROZWÓJ LOKALNYCH SPOŁECZNOŚCI I WOLONTARIAT, W TYM: A) ROZWIJANIE PROGRAMÓW WOLONTARIATU I ANGAŻOWANIE RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH W DZIAŁANIA SPOŁECZNE. B) KSZTAŁTOWANIE POSTAW OBYWATELSKICH I WSPÓŁPRACY NA RZECZ DOBRA WSPÓLNEGO. C) WSPIERANIE LOKALNYCH INICJATYW SPOŁECZNYCH I OBYWATELSKICH.