Rozpoczęcie działalności
2024-09-23
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘCEJ OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Cel działania
A) POMOC SPOŁECZNA: WSPIERANIE OSÓB W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ POPRZEZ DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ICH WARUNKÓW BYTOWYCH I SPOŁECZNYCH. B) UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU: PROMOWANIE AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA WŚRÓD DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH. C) OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA: DZIAŁANIA MAJĄCE NA CELU POPRAWĘ ZDROWIA SPOŁECZNOŚCI, W TYM EDUKACJA ZDROWOTNA I PROFILAKTYKA. D) NAUKA, EDUKACJA, OŚWIATA I WYCHOWANIE: ORGANIZOWANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH DLA RÓŻ-NYCH GRUP WIEKOWYCH, WSPIERANIE INICJATYW NAUKOWYCH I EDUKACYJNYCH. E) KULTURA I SZTUKA: PROMOWANIE KULTURY I SZTUKI, ORGANIZOWANIE WYDARZEŃ KULTURALNYCH ORAZ WSPIERANIE TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ. F) PROMOWANIE POLSKIEJ MARKI W KRAJU I ZA GRANICĄ; KREOWANIE ROZPOZNAWALNEJ MARKI NARODO-WEJ PODKREŚLAJĄCEJ JAKOŚĆ, INNOWACYJNOŚĆ I TRADYCJĘ POLSKICH PRODUKTÓW. G) INWESTYCJE KRAJOWE I ZAGRANICZNE ORAZ WSPÓLNE INNOWACJE; KREOWANIE POLITYKI SPRZYJAJĄCEJ WZAJEMNYM INWESTYCJOM ORAZ UŁATWIANIE WSPÓŁPRACY MIĘDZY POLSKIMI I ZAGRANICZNYMI PRZEDSIĘBIORCAMI. H) ORGANIZACJA IMPREZ: PLANOWANIE I REALIZACJA WYDARZEŃ SPOŁECZNYCH, KULTURALNYCH I SPORTOWYCH, MAJĄCYCH NA CELU INTEGRACJĘ SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH. I) PROMOWANIE POSTAW SPOŁECZNYCH, OBYWATELSKICH I PATRIOTYCZNYCH: KSZTAŁTOWANIE POSTAW OBYWATELSKICH I PATRIOTYCZNYCH POPRZEZ EDUKACJĘ I AKCJE SPOŁECZNE. J) POMOC OSOBOM DŁUGOTRWALE BEZROBOTNYM W ZNALEZIENIU PRACY: WSPARCIE W POSZUKIWANIU ZATRUDNIENIA, DORADZTWO ZAWODOWE ORAZ ORGANIZACJA SZKOLEŃ. K) WSPIERANIE OSÓB WYKLUCZONYCH SPOŁECZNIE: INICJATYWY NA RZECZ INTEGRACJI OSÓB WYKLUCZONYCH SPOŁECZNIE, UMOŻLIWIAJĄCE IM POWRÓT DO AKTYWNEGO ŻYCIA SPOŁECZNEGO. L) PODEJMOWANIE INICJATYW PROSPOŁECZNYCH: DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY JAKOŚCI ŻYCIA SPOŁECZ-NOŚCI, PROMOWANIE SOLIDARNOŚCI SPOŁECZNEJ. M) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ NA RZECZ SENIORÓW, DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY: ORGANI-ZOWANIE KURSÓW, WARSZTATÓW I INNYCH FORM EDUKACYJNYCH DLA RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH. N) POMOC W ZNALEZIENIU ZAKWATEROWANIA: WSPARCIE W POSZUKIWANIU MIEJSC ZAMIESZKANIA DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH, W TYM W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH. O) MARKETING: PROMOWANIE DZIAŁAŃ FUNDACJI ORAZ WSPIERANIE LOKALNYCH INICJATYW I PRZEDSIĘBIORSTW POPRZEZ DZIAŁANIA MARKETINGOWE I REKLAMOWE. P) PROMOWANIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: WSPIERANIE I PROMOWANIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WŚRÓD OSÓB W RÓŻNYM WIEKU, ZARÓWNO MŁODYCH, JAK I STARSZYCH. Q) WSPIERANIE TALENTÓW: WSPARCIE W BUDOWANIU MARKI OSOBISTEJ I FIRMOWEJ DLA OSÓB UTALEN-TOWANYCH. R) OCHRONA PRAW ZWIERZĄT; PROMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ OCHRONY PRAW ZWIERZĄT. S) WSPARCIE DLA KOBIET; PROMOWANIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU DODANIE ODWAGI I WSPARCIA KO-BIETOM W RÓŻNYCH DZIEDZINACH ŻYCIA. T) EDUKACJA FINANSOWA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY; PROMOWANIE GOSPODARNOŚCI FINANSOWEJ WŚRÓD MŁODZIEŻY. U) PROMOWANIE WARTOŚCI OSOBISTYCH I SPOŁECZNYCH; PROMOWANIE MIŁOŚCI DO SAMEGO SIEBIE, IN-NYCH LUDZI, ŚWIATA ORAZ BIZNESU. V) TURYSTYKA: ROZWÓJ I PROMOWANIE TURYSTYKI. W) POŻYCZKI 0% DLA PRZEDSIĘBIORSTW: UDZIELANIE NIEOPROCENTOWANYCH POŻYCZEK DLA MŚP W CELU WSPIERANIA ICH DZIAŁALNOŚCI I ROZWOJU. X) KURSY JĘZYKOWE: PROWADZENIE KURSÓW JĘZYKOWYCH DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, MAJĄCYCH NA CELU ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH I KULTUROWYCH. Y) DORADZTWO BIZNESOWE: FUNDACJA OFERUJE KOMPLEKSOWE DORADZTWO BIZNESOWE DLA PRZEDSIĘ-BIORCÓW ORAZ OSÓB PLANUJĄCYCH ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, POMAGAJĄC W ROZWI-JANIU STRATEGII BIZNESOWYCH, ZARZĄDZANIU FIRMĄ ORAZ OPTYMALIZACJI PROCESÓW. Z) ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ POPRZEZ PROMOWANIE DZIAŁAŃ, KTÓRE SĄ EKOLOGICZNIE, SPOŁECZNIE I EKONOMICZNIE ODPOWIEDZIALNE. AA) SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU (CSR) CZYLI WSPIERANIE FIRM W PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI, KTÓRA PRZYNOSI KORZYŚCI SPOŁECZNE I ŚRODOWISKOWE. BB) ETYKA BIZNESOWA; POMAGANIE FIRMOM W PODEJMOWANIU DECYZJI ZGODNYCH Z NAJWYŻSZYMI STANDARDAMI MORALNYMI. CC) HARMONIA WEWNĘTRZNA INACZEJ DORADZTWO W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA, KTÓRE UWZGLĘDNIA DOBRO-STAN PRACOWNIKÓW, KULTURĘ ORGANIZACYJNĄ ORAZ DBAŁOŚĆ O RELACJE W ZESPOLE. DD) HOLISTYC