TransporterLink to innowacyjna platforma, która łączy kierowców zawodowych z firmami transportowymi oraz zleceniodawcami w Polsce. Dzięki intuicyjnej aplikacji mobilnej, kierowcy mogą szybko znaleźć oferty pracy dostosowane do ich umiejętności i preferencji, natomiast pracodawcy mają możliwość publikowania ogłoszeń dotyczących różnych rodzajów zatrudnienia, w tym krótkoterminowych zleceń oraz ofert stałej pracy. Aplikacja umożliwia dodawanie ogłoszeń typowych dla trzech kategorii: tras do wykonania, pracy na krótki okres oraz stałej pracy. Kluczowym atutem TransporterLink jest jego bezpłatność dla kierowców, co sprawia, że korzystanie z platformy nie wiąże się z żadnymi kosztami, a użytkownicy mogą jedynie zwiększać swoje zarobki. Proces rejestracji jest prosty i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami finansowymi. Platforma cieszy się zaufaniem wielu firm transportowych oraz spedycyjnych, a także zapewnia dostęp do bazy 250 tysięcy kierowców miesięcznie, co czyni ją jedną z największych w Polsce w swojej branży. TransporterLink wyróżnia się także tym, że nie sprzedaje danych osobowych użytkowników, dbając w ten sposób o ich bezpieczeństwo i prywatność.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Transporterlink osiągnęła 17 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 17 zł.
Całkowite koszty wyniosły 50 504 zł.
Strata netto wyniosła 50 504 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 zł w 2024 roku.
• 328 390 zł w 2023 roku.
• 271 264 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -50 504 zł w 2024 roku.
• 67 406 zł w 2023 roku.
• -333 534 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transporterlink wynosi 11 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 42 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 zł w 2024 roku.
• 488 551 zł w 2023 roku.
• 180 843 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Transporterlink wynosi 2,92%. To oznacza, że firma ma szansę 2,92% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,349% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,92% w 2024 roku.
• 2,92% w 2023 roku.
• 2,92% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transporterlink wynosi 1,17%. To oznacza, że firma ma szansę 1,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,222% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,17% w 2024 roku.
• 0,57% w 2023 roku.
• 1,01% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transporterlink charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Transporterlink wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 0 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 0 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 0 tys. zł w 2024 roku.
• 13 tys. zł w 2023 roku.
• 8 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 20 993
zł.
Koszty operacyjne Transporterlink wyniosły 50 360
zł.
Wynagrodzenia stanowią 42%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4199 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 20 993 zł w 2024 roku
• 22 367 zł w 2023 roku
• 195 515 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
42% w 2024 roku
•
9% w 2023 roku
•
32% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transporterlink wyniosła 17 504 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 504 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 504 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -436 220 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 453 724 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 504 zł w 2024 roku.
• 67 462 zł w 2023 roku.
• 210 365 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -289%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża netto wyniosła -301,334%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -57.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60266.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transporterlink wyniosły 453 724 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 504 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2,592%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 90 745 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 453 724 zł w 2024 roku
• 453 178 zł w 2023 roku
• 663 487 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2592% w 2024 roku
• 672% w 2023 roku
• 315% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transporterlink wykazała przychody na poziomie 17 zł.
Organizacja zarobiła -50 504 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -50 504 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku