POP-UP STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000720196
NIP
6793166275
REGON
369553486

Podsumowanie

aktywa
573 tys.
przychód
403 tys.
zysk
-36 tys.
wartość firmy
413 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. KARMELICKA, 11
Kod pocztowy
31-133
Rejestracja
2018-02-22
Rozpoczęcie działalności
2018-02-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
piotr@3bstudio.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pop-up studio osiągnęła 403 221 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 403 221 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 439 421 zł.
Strata netto wyniosła 36 199 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 80 644 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 403 221 zł w 2022 roku.
• 121 483 zł w 2021 roku.
• 176 451 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -36 199 zł w 2022 roku.
• 43 715 zł w 2021 roku.
• 75 716 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pop-up studio wynosi 412 903 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 008 054 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 82 581 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 412 903 zł w 2022 roku.
• 422 249 zł w 2021 roku.
• 554 115 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pop-up studio wyniosła 572 845 zł.
a
ktywa obrotowe to 572 845 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 572 845 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 192 118 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 380 727 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 114 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 572 845 zł w 2022 roku.
• 252 755 zł w 2021 roku.
• 329 888 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -19%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pop-up studio wyniosły 380 727 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 572 845 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 76 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 380 727 zł w 2022 roku
• 30 887 zł w 2021 roku
• 151 735 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 12% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pop-up studio wykazała przychody na poziomie 403 221 zł.
Organizacja zarobiła -32 469 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3730 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -36 199 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 746 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3730 zł w 2022 roku
• 6449 zł w 2021 roku
• 7575 zł w 2020 roku

Organizacja Pop-up studio wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Barczak Piotr posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Barczak Aleksandra posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.