Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
1957-06-12
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH WYMAGANE JEST ZGODNE WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA LUB V-CE PREZESA ORAZ URZĘDUJĄCEGO CZŁONKA PREZYDIUM ZARZĄDU KLUBU. WSZELKIE POSTANOWIENIA ZMIERZAJĄCE DO USZCZUPLENIA MAJĄTKU NIERUCHOMEGO KLUBU WYMAGAJĄ UCHWAŁY WALNEGO ZGROMADZENIA, KTÓRE DLA SWEJ WAŻNOŚCI WYMAGAJĄ ZATWIERDZENIA PRZEZ WŁADZĘ REJESTRACYJNĄ.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. ORGANIZOWANIE I ROZWIJANIE KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU NA TERENIE MIASTA INOWROCŁAWIA, POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO I GMINY INOWROCŁAW. 2. DĄŻENIE DO OBJĘCIA SWOJĄ DZIAŁALNOŚCIĄ NAJSZERSZYCH RZESZ DZIECI I MŁODZIEŻY MIASTA INOWROCŁAWIA, POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO I GMINY INOWROCŁAW. 3. STAŁE PODNOSZENIE POZIOMU SPORTOWEGO. 4. UDZIAŁ W LOKALNYM I OGÓLNOPOLSKIM ŻYCIU SPORTOWYM, ORGANIZOWANIE IMPREZ I SZKOLEŃ. 5. KSZTAŁTOWANIE U CZŁONKÓW KLUBU PATRIOTYZMU I WYSOKICH WALORÓW MORALNYCH, POCZUCIE GODNOŚCI OSOBISTEJ, ZROZUMIENIA ZASADY DYSCYPLINY I SOLIDARNOŚCI ORAZ POTRZEB SUMIENNEGO WYPEŁNIANIA OBOWIĄZKÓW SPOŁECZNYCH I OBYWATELSKICH. 6. WSPIERANIE AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ WŚRÓD OSÓB STARSZYCH (SENIORÓW). 7. PROMOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH ORAZ DZIAŁAŃ NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO. 8. KSZTAŁTOWANIE POSTAW OBYWATELSKICH I ROZWÓJ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO POPRZEZ WSPIERANIE I ORGANIZOWANIE WOLONTARIATU. 9. PROWADZENIE KLUBU MŁODZIEŻOWEGO JAKO MIEJSCA SPOTKAŃ, INTEGRACJI, ROZWOJU ZAINTERESOWAŃ I AKTYWNEGO SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU. 10. WSPIERANIE ROZWOJU KULTURALNEGO, EDUKACYJNEGO I EMOCJONALNEGO UCZESTNIKÓW. 11. PROMOWANIE RÓWNOŚCI I PRZECIWDZIAŁANIE WSZELKIM FORMOM WYKLUCZENIA SPOŁECZNEGO. 12. POZYSKIWANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ, W TYM Z FUNDUSZY KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH.