SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
"ZRZESZENIE" WOBEC ORGANÓW WŁADZY I ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ ORAZ OSÓB TRZECICH REPREZENTUJE JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU. DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH ORAZ DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA LUB WICEPREZESA. DLA WAŻNOŚCI INNYCH PISM I DOKUMENTÓW, DOTYCZĄCYCH BIEŻĄCEJ DZIAŁALNOŚCI FINANSOWEJ WYMAGANY JEST, POD PIECZĘCIĄ "ZRZESZENIA", PODPIS PREZESA ZARZĄDU.
Elastyczne cenniki, negocjacje dla kursów poza miastem
Obsługa dla klientów indywidualnych i firmowych
ZRZESZENIE TRANSPORTU PRYWATNEGO W PILE, znane jako Halo Taxi, to rzetelna firma transportowa oferująca usługi taksówkarskie na terenie Piły oraz w regionie. Jej misją jest zapewnienie wygodnego, taniego i szybkiego transportu dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Halo Taxi specjalizuje się nie tylko w przewozach standardowych, ale także oferuje różnorodne usługi dodatkowe, takie jak przewóz zwierząt, przesyłki ekspresowe, przewozy dzieci oraz transport zakupów i bagażu. Podczas podróży można korzystać z elastycznych opcji obejmujących negocjacje cenowe dla kursów poza granicami miasta. Zróżnicowana flota firmy w pełni przystosowana jest do obsługi różnych potrzeb transportowych klientów, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Przejrzysty cennik usług oraz profesjonalna obsługa to dodatkowe atuty, które sprawiają, że Halo Taxi jest liderem w lokalnym rynku przewozów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile osiągnęła 68 050 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 68 050 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 67 567 zł.
Zysk netto wyniósł 483 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -21 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 68 050 zł w 2024 roku.
• 65 270 zł w 2023 roku.
• 59 450 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 483 zł w 2024 roku.
• 2080 zł w 2023 roku.
• -7258 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wynosi 0 tys. zł.
EBITDA Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wynosi 0 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
701 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 483 zł w
2024 roku.
• 2080 zł w
2023 roku.
• -7258 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
894 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 483 zł w
2024 roku.
• 2080 zł w
2023 roku.
• -9 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wynosi 74 919 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4827 zł a 170 125 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 19 391 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 74 919 zł w 2024 roku.
• 79 095 zł w 2023 roku.
• 65 333 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wynosi 4 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 13 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 tys. zł a 13 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
1 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 4 tys. zł w 2024 roku.
• 4 tys. zł w 2023 roku.
• 3 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 tys. zł w 2024 roku.
• 0 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 13 tys. zł w 2024 roku.
• 13 tys. zł w 2023 roku.
• 12 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wyniosły 67 567
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-23 966 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
13.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wyniosła 37 505 zł.
a
ktywa obrotowe to 37 505 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 37 505 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 36 829 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 676 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7695 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 37 505 zł w 2024 roku.
• 36 645 zł w 2023 roku.
• 34 274 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wyniosły 676 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 37 505 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 676 zł w 2024 roku
• 298 zł w 2023 roku
• 8 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2024 roku
• 1% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wykazała przychody na poziomie 68 050 zł.
Organizacja zarobiła 483 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 483 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -62 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Zrzeszenie Transportu Prywatnego W Pile wykazała zysk netto większy niż 42% organizacji z branży "Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy".
Organizacja wykazała przychód większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 42% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 23% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 17% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 10% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
ZRZESZENIE TRANSPORTU PRYWATNEGO W PIL