WŁASNOŚĆ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO LUB SAMORZĄDOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Cel działania
OCHRONA ZDROWIA W UJĘCIU PROPONOWANYM PRZEZ WHO W SZCZEGÓLNOŚCI: -UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W ZAKRESIE PODSTAWOWEJ I SPECJALISTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ OSOBOM UPRAWNIONYM, -PROMOCJA ZDROWIA, -PROWADZENIE - ZGODNIE Z POTRZEBAMI - SPRAW PRACOWNICZYCH, SOCJALNYCH, DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ, EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNEJ ORAZ EKONOMICZNO-FINANSOWEJ, -PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI DOTYCZĄCEJ BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY, OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I OBRONNOŚCI W ZAKRESIE OKREŚLONYM ODRĘBNYMI PRZEPISAMI.
Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie to jednostka medyczna, której celem jest dostarczanie kompleksowej opieki zdrowotnej mieszkańcom lokalnej społeczności. Zespół ten oferuje szereg usług medycznych, w tym podstawową opiekę zdrowotną (POZ), rehabilitację oraz dostęp do poradnictwa specjalistycznego. Ich misją jest zapewnienie wysokiej jakości usług medycznych, które odpowiadają na potrzeby pacjentów, przy jednoczesnym przestrzeganiu najwyższych standardów etyki zawodowej. Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej szczególnie koncentruje się na profilaktyce, w tym organizowaniu programów zdrowotnych oraz bezpłatnych badań, które mają na celu wczesne wykrywanie schorzeń. Umożliwia również pacjentom składanie zamówień na leki przez nowoczesne kanały, w tym e-recepty online. Celem placówki jest nie tylko leczenie, ale także promocja zdrowego stylu życia oraz edukacja zdrowotna społeczności. Mimo, że placówka dopiero rozwija działalność, już zdobyła zaufanie wielu pacjentów i dąży do dalszej poprawy jakości świadczonych usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie osiągnęła 7 661 837 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 581 397 zł. Pozostałe przychody to 80 440 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 786 849 zł.
Zysk netto wyniósł 794 548 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 724 456 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 661 837 zł w 2024 roku.
• 6 636 124 zł w 2023 roku.
• 5 482 877 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 78 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 794 548 zł w 2024 roku.
• 728 310 zł w 2023 roku.
• 579 123 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wynosi 714 tys. zł.
EBITDA Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wynosi 912 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
63 410 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 714 345 zł w
2024 roku.
• 659 420 zł w
2023 roku.
• 536 576 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
64 966 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 911 549 zł w
2024 roku.
• 864 585 zł w
2023 roku.
• 693 288 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wynosi 13 230 270 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 944 189 zł a 26 369 007 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 337 097 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 230 270 zł w 2024 roku.
• 11 685 601 zł w 2023 roku.
• 9 773 787 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wynosi 624 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 107 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,62 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 107 tys. zł a 1,62 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
78 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 624 tys. zł w 2024 roku.
• 528 tys. zł w 2023 roku.
• 435 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 107 tys. zł w 2024 roku.
• 99 tys. zł w 2023 roku.
• 80 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,62 mln zł w 2024 roku.
• 1,3 mln zł w 2023 roku.
• 1,02 mln zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 416 890
zł.
Koszty operacyjne Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wyniosły 6 867 051
zł.
Wynagrodzenia stanowią 50%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
321 201 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 416 890 zł w 2024 roku
• 2 961 391 zł w 2023 roku
• 2 582 954 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
50% w 2024 roku
•
50% w 2023 roku
•
53% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wyniosła 7 537 273 zł.
a
ktywa trwałe to 1 950 126 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 587 147 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 537 273 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 592 252 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 945 021 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 750 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 537 273 zł w 2024 roku.
• 6 725 936 zł w 2023 roku.
• 5 797 810 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wyniosły 945 021 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 537 273 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32 123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 945 021 zł w 2024 roku
• 928 232 zł w 2023 roku
• 728 416 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2024 roku
• 14% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wykazała przychody na poziomie 7 661 837 zł.
Organizacja zarobiła 794 635 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 87 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 794 548 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -105 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 87 zł w 2024 roku
• 1525 zł w 2023 roku
• 487 zł w 2022 roku
Organizacja Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej W Ścinawie wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Praktyka lekarska ogólna".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 32% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MIEJSKO-GMINNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI PODSTAWOWEJ W ŚCINAWI